Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
dec 09, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Od predstavljanja 1989. godine, Mazda MX-5 se etablirala kao jedan od najpopularnijih lakih sportskih roadstera na svjetskom tržištu.
Izvornu Mazdu MX-5 (Mk1) iz 1989. godine pokretao je atmosferski, 4-cilindarski motor, radne zapremine 1,6 l, s dva bregasta vratila i 16 ventila, koji je isporučivao snagu od 116 KS, što je ovom roadsteru, ukupne mase 1.000 kg, omogućavalo ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,1 sekundu.
Britanska kompanija Electrogenic, sad nudi elektrifikaciju ovog modela, odnosno konverziju u kojoj će motor SUS biti zamijenjen elektromotorom snage 160 KS s 310 Nm obrtnog momenta, a baterija kapaciteta 42 kWh biće postavljena umjesto rezervoara za gorivo, kako bi prtljažni prostor zadržao upotrebljivost i osnovnu zapreminu.
Iz Electrogenica tvrde da se ovom konverzijom ukupna masa automobila povećava za samo 100 kg, ali se zadržava optimalan raspored mase od 50:50 (prednja/stražnja osovina), a time i odlična vozna svojstva, po kojima je ovaj automobil bio poznat.
Također, s električnim pogonom, Mazda MX-5 će moći ubrzati od 0 do 100 km za oko 6 sekundi i moći će postići maksimalnu brzinu od 250 km/h, kao i izvorni model.
Baterija se na brzom punjaču može napuniti za oko sat vremena, što će pružiti autonomiju od oko 240 km.
Iako iz Electrogenica tvrde da je paket elektrifikacije isplativ, nije otkrivena cijena konverzije, a također, nije jasno da li će budući vlasnik morati isporučiti “donatorski” automobil (Mazdu MX-5 Mk1).
Da podsjetimo, Electrogenic već ima bogato iskustvo u elektrifikaciji klasičnih automobila, među kojima se ističu Ajkula – Citroën DS i Mini.
Cijene automobila Mazda pogledajte ovdje.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 12, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0