Osvježeno 22 Septembra, 2023 2:50 PM
mar 14, 2016 Adnan Huseinagić Autobusi, Komercijalni 0
Prema istraživanju koje je sproveo američki NREL (National Renewable Laboratory), električni autobusi sa baterijama su 4 puta efikasniji od autobusa sa pogonom na CNG. Zaključak ove istraživačke laboratorije zasniva se na pilot projektu kalifornijskog javnog operatera Foothill Transit u mjestu Pomona (California), u kojem je učestvovalo 12 električnih autobusa proizvođača Proterra Inc na testoj ruti od ukupno 650.000 km. Ovi električni autobusi pokazali su zavidnu operativnu ekonomiju, koja bi se pretvorena u nama prepoznatljive mjere, mogla iskazati kao: 3 litra dizelskog goriva za 28 kilometara vožnje. Radno vrijeme autobusa bilo je po 13 sati dnevno, sa 13 ciklusa punjenja baterija, po 20 kWh.
Kompanija Proterra Inc je lider na tržištu električnih autobusa nulte emisije CO2 u Sjevernoj Americi. Proterra Inc objavila je podatak da je njena flota električnih autobusa Catalyst (63 autobusa u vlasništvu 15 operatera) prešla 2 miliona milja (3,2 miliona kilometara) što odgovara relaciji San Diego (California) – Jacksonville (Florida) 855 puta. Informaciju nadopunjuje činjenica da je na taj način ostvarena ušteda od 420.000 galona goriva (1.589.872 l), a da je atmosfera “pošteđena” za 7.600.000 lbs (3.447.302 kg) CO2.
Tokom 2014. godine, operator Clemson Area Transit (CATbus) iz grada Seneca, Južna Karolina, uspostavio je prvi potpuno elektrificirani autobuski tranzitni sistem u Sjevernoj Americi, koristeći autobuse Proterra Inc.
“Postavili smo presedan i na to smo ponosni. Zadovoljni smo i preporučujemo svim transportnim agencijama da usvoje rješenja, kao što nudi Proterra, a koja se odnose na ekonomske i ekološke prepreke sa kojima se suočavamo”, poručio je Al Babinicz, izvršni direktor u CATbusu.
“Zadovoljni smo rezultatima. U posljednjih 5 godina poslujemo sa električnim autobusima Proterra i radujemo se što ćemo proširiti flotu sa 13 novih autobusa Proterra Catalyst”, rekao je Doran Barnes, izvršni direktor Foothill Transita. “Sa najnovijim autobusima Catalyst, skoro 10% naše flote biće električni autobusi, te smo na tu činjenicu izuzetno ponosni.”
Ove godine, Proterra će gotovo udvostručiti proizvodne kapacitete, budući da sve veći broj tranzitnih agencija vidi električne autobuse kao rješenje, a ne kao alternativu autobusima koji koriste dizel, CNG ili hibridni sistem pogona. Sa 30% manje dijelova, u odnosu na klasično pokretane autobuse, Proterra Catalyst dramatično smanjuje troškove održavanja, kao i operativne troškove. Isplativost se ogleda i u životnom ciklusu autobusa od 12 godina, jer za to vrijeme operatoru uštedi oko 450.000 dolara. Proterra Catalyst je najefikasniji električni autobus, s najvećim dosegom po kWh energije, odnosno potrošnjom od 1,7 kWh po milji (1,06 kWh/km).
Proterra je lider u dizajnu i proizvodnji vozila nulte emisije, koja omogućuju operatorima voznog parka značajno smanjenje operativnih troškova, dok pružaju čist i tih transport. Ova kompanija stvorila je konfigurabilnu i fleksibilnu autobusku platformu i sa različitim opcijama punjenja baterija, kako bi se stvorio autobus pogodan za različite potrebe i rute, uz neuporedivu trajanost i energetsku efikasnost.
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 21, 2023 0
sep 21, 2023 0
sep 20, 2023 0
sep 19, 2023 0