Osvježeno 31 Marta, 2024 7:30 AM
jul 07, 2020 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, Vijesti 0
Erduan Jažić, šezdesetogodišnji magistar farmacije iz Sarajeva ima poseban afinitet prema automobilima. Iako je vozački ispit položio prije četrdesetak godina, pola vozačkog staža proveo je isključivo u Hyundaijima.
Na naš dogovoreni susret došao je u svježe ofarbanom Hyundaiju Atosu iz 2001. godine, koji je upravo okretao 180-hiljaditi kilometar. Ko bi rekao? Jažić bez ikakvog kompleksa vozi Atosa starog 20 godina i kaže da se u njemu osjeća sasvim ugodno i da nema mjesta na koje nije stigao s njim. No, prije Atosa bio je još jedan Hyundai…
Erduan Jažić je vlasnik dvije privatne kompanije – Remedia i Remeda Plus. Magistar je farmacije i cijeli svoj radni vijek proveo je u struci. Bavi se uvozom i distribucijom lijekova, a kao uspješan biznismen i aktivan porodičan čovjek život ne može zamisliti bez automobila.
Nije poseban poznavalac automobila i automobilske industrije, ali, kako kaže, nije laik i prati dešavanja onoliko koliko mu je potrebno da bude dovoljno informisan u pravom trenutku.
“Birao sam automobile prije svega prema potrebi, a ne prema mogućnostima. Emocije nikad nisu išle ispred razuma. Linija Hyundaijevih automobila je vrlo solidna u što sam se uvjerio posljednjih 20 godina. Zbog čega bi neko trebao platiti čak i dvostruko više nego što ja plaćam praktično za isti automobil?! Mislim da za nečim takvim nema potrebe. Ja sam poslovan i pragmatičan čovjek. Svjestan sam da postoje bolji automobili koji jesu skuplji, ali u praksi ne pružaju ništa više nego automobili koje sam vozio cijeli svoj vijek”, kaže Jažić.
U vrijeme dok se BiH oporavljala od ratnih razaranja sasvim slučajno je na jednom carinskom skladištu vidio neobičan automobil o kojem do tada ništa nije znao. Prve informacije, a to je bilo svega nekoliko rečenica na licu mjesta, bile su mu dovoljne da te 2000. godine potraži prodajni salon Hyundaija u Sarajevu i da rizikujući prebroji novce za tadašnji Hyundai Galloper.
“Znao sam za Hyundai od ranije. Istina nisam baš neko ko je bio natprosječno informisan, ali za brend sam znao, i ništa mi nije ukazivalo na to da će me ta kupovina opredijeliti da kasnije investiram u 12 Hyundaija. Gallopera sam koristio i kao privatni i kao službeni automobil, i nema mjesta na koje nisam stigao s njim. Robustan i veliki, kakav zapravo i jeste, stigao sam s njim tamo gdje mnogi nisu. U njemu sam čak vozio i građevinski materijala i nikad me nije izdao. O zimi i snijegu da i ne govorim. Pogon na svim točkovima i dizelski motor bili su garant da ću na odredište stići i po najdubljem snijegu i po najklizavijoj cesti. Najdalje putovanje bilo je do Milana, u Italiji. Taj moj Galloper prešao je 200.000 kilometara, a 2019. godine došlo je vrijeme za rastanak”, govori Erduan Jažić.
Naravno da Jažić sve vrijeme nije vozio samo taj Galloper. Kroz njegove ruke je za to vrijeme prošlo dosta automobila, ali Galloper nije jedini razlog zbog čega je kasnije birao isključivo Hyundai.
Jažić kaže da njegova struka nema nikakvog utjecaja na opredjeljenje kada su u pitanju automobili. “Ja sam farmaceut, privatni sam poduzetnik, pa samim tim i imam nešto veće potrebe za putovanjima, možda od većine drugih ljudi. Odavno sam vozač – već duže od 40 godina i normalno je da sam vozio razne automobile, ali sticajem nekih okolnosti u posljednjih 20 godine ne izlazim iz Hyundaija. Nemam nikakvih kompleksa i vrlo sam pragmatičan. To možete vidjeti i prema mom izboru kada su u pitanju automobili. Automobil je samo prevozno sredstvo i danas uvijek možete birati i brend i model, ali ukoliko vas od prve kupovine na pravi način dočekaju u prodajnom salonu, onda posao može biti zaključen za sva vremena. Ja bih rekao da su u pitanju i dobri ljudi i dobri automobili”, pojašnjava Jažić.
Od Gallopera do Atosa prošlo je svega godinu dana, što je bio očigledan znak da greške u izboru ne može biti.
Onda je 2004. godine već došlo vrijeme za ozbiljni auto, pa se Jažić odlučuje da kupi nešto veću i udobniju Elantru. Budući da se trebalo raditi o poslovnom automobilu, Jažić bira Elantru s punim paketom opreme, a u Hyundaiju ponosno kažu da tako bogato opremljenu Elantru nikada ranije nisu naručili.
Pošto je posao počeo cvjetati, vrijeme je bilo da Jažić počne razmišljati o nabavci automobila za svoje zaposlene. Iste godine kroz kapije ovog preduzeća prolazi još jedan Hyunda – ovaj put dizelski Accent, kojeg uglavnom voze komercijalisti njegovog preduzeća.
Jažić kaže da službene automobile uglavnom mijenjaju nakon 4 ili pet godina. Uglavnom “odu” prema principu staro za novo, ali isključivo kod Hyundai Auto BH. On kaže da su tu najbolji ljudi i najbolji auti i to je, kaže, jedan od glavnih razloga zbog čega se u salonu Hyundaija osjeća kao kod svoje kuće.
Pauza od dvije godine bila je dovoljna da posao “preraste” Elantru i da Jažić i Remedia probaju Sonatu – još veću i to benzinsku limuzinu.
Puno pređenih kilometara i puno vremena, 2008. godine donijeli su još jednu Sonatu, samo ovaj put dizelsku. Jažić je poslovan čovjek, pa ponekad godišnje provede iza volana puno više vremena nego prosječni vozači, pa se izbor Sonate sa dizelskim motorom učinio logičnijim.
Nakon toga je krenula serija kupovina za zaposlene, pa je vozni park Remedije postajao sve bogatiji i to isključivo modelom i30. Kupljena su 4 primjerka i30 – 2011, 2014 i 2015. i 2017. godine, kada je kupio i30 karavan, na što ni zaposleni nisu imali nikakvu zamjerku.
Dva Santa Fea stigla su 2018. godine, a jedan Tucson početkon 2020. godine, čime je trenutno zaokružena i privatna i poslovna automobilska gama.
Na duža putovanja Jažić ide jednim Santa Feom, ali se uglavnom ne odvaja od malog i okretnog Atosa s kojim mu je gotovo osigurano parkiranje i u najtješnjim parkiralištima i prolaz u najtješnjim ulicama.
Ako ćemo pošteno, Jažić, njegova porodica i svi zaposleni, koji sticajem okolnosti imaju potrebu za vožnjom, referentne su osobe kada je u pitanju Hyundai. Iza njih je 12 različitih automobila, doslovno svih katergorija i sa svim motorima. Jažić kaže da doslovno nikad ni s jednim automobilom nije imao nikakav (vanserijski) problem i da je ključ svega odnos prema automobilu i redovno održavanje u servisu. “Jednostavno nemam zamjerku, ali neka o tome svjedoči mojih 12 Hyundaija, njihove stotine hiljada pređenih kilometara, a ne moje riječi”, zaključuje Jažić i dodaje na kraju kako je upravo pošao da naruči još jednog Hyundaija – Konu!
Ponudu Hyundaija u BiH pogledajte ovdje.
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 27, 2024 0
mar 28, 2024 0
mar 22, 2024 0
mar 11, 2024 0
feb 28, 2024 0