Osvježeno 8 Jula, 2025 9:38 PM
jul 12, 2024 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Od 1995. do 1999. godine Ferrari je napravio više od 11 hiljada primjeraka modela F355, od kojih će samo 55 dobiti priliku da postanu restomod iz britanske kompanije Evoluto Automobili. Kompanija nudi dubinsku obradu sportskog automobila, koja utiče na sve komponente – od karoserije do pogonske jedinice. Cijena restomoda nije navedena.
Uz pomoć bivšeg Jaguarovog dizajnera Iana Cullama, razvijena je nova karoserija koju krasi povećana aerodinamična efikasnost. Izgled coupea je samo neznatno modernizovan, ali su elementi karoserije zamijenjeni alternativama od karbona. Karbonska pojačanja na originalnoj čeličnoj šasiji su povećala torzionu krutost za 23%.
Unutrašnjost je također značajno izmijenjena, s redizajniranom komandnom pločom i mnogo kvalitetnijim materijalima nego što su se mogli naći u originalnom F355. Primijećujemo trokraki volan, ali je centralni dio kokpita ostao otvorena “kulisa” kutije 6-stepenog manuelnog mjenjača.
Restomod je zadržao standardnog 3,5-litarskog V8 iz Ferrarija F355, ali je motor u velikoj mjeri modifikovan. Evolute izvještava o više od 200 novih komponenti, uključujući veće usisne ventile, novu usisnu bregastu osovinu za svaku glavu cilindra, lagani sportski izduv od titanijuma. Deklarisana snaga je 420 KS, što je 40 KS više snage od standardnog Ferrarija F355.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Korištene su Brembo kočnice sa šesteroklipnim čeljustima i novim felgama od 19 inča. Dinamičke karakteristike restomoda se ne spominju, ali originalnom superautomobilu iz Maranella trebalo je 4,7 sekundi da ubrza do “stotke”, uz najveću brzinu od 295 km/h. A takav originalni F355 će kupci morati nabaviti kao osnovu za transformaciju… (jm)
jul 08, 2025 0
jul 08, 2025 0
jul 08, 2025 0
jul 07, 2025 0
jul 08, 2025 0
jul 07, 2025 0
jul 04, 2025 0
jul 02, 2025 0