Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
apr 10, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, Istraživanje, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Jedna stvar je voditi na rang listi prodatih automobila, a druga – zarađivati novac prodajom automobila. Postoje dvije marke u automobilskoj industriji koje savršeno znaju kako zaraditi novac od prodaje – Ferrari i Porsche. Proizvođači supersportskih automobila zabilježile su najveće operativne marže u 2023. godini, pokazuje istraživanje analitičara iz kuće Car Industry Analysis.
Operativna marža je omjer operativne dobiti i prodaje. Za Ferrari je tokom 2023. godine operativna marža iznosila 27% i porasla je za tri procentna poena u odnosu na 2022. U praksi to znači da je Ferrari isporučio 13.663 automobila, s ukupnim prihodom od 5,97 milijardi eura. Porsche drugu godinu završava s rezultatom od 18%. Solidne marže, između 11 i 12% imali su BMW, Stellantis, Kia, Mercedes, Toyota i JLR (Jaguar Land Rover).
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U grupu proizvođača s operativnim maržama ne većim od 5% bili su Volvo, Mazda, Renault, Nissan, Ford i Great Wall Motor. Marža Great Walla iznosi samo 1,6%, iako je godinu dana ranije bila trostruko veća (4,8%). Od svih kompanija zastupljenih u rejtingu, Grupa JLR je pokazala najbolju dinamiku, došavši s “minus” 1,9% u 2022. godini na 11% u 2023. Najveći pad imao je Tesla – sa 16,8% na 9,2%. (jm)
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 25, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0