Osvježeno 20 Aprila, 2024 5:00 PM
nov 05, 2019 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Fiat Chrysler Automobiles je vodeći proizvođač i tržišni lider u segmentu malih automobila u Evropi, međutim zbog sve većih razvojnih troškova i smanjenog profita FCA u budućnosti planira obustaviti proizvodnju takvih automobila.
Mike Manley, direktor FCA, potvrdio je da ovaj proizvođač planira svoje korisnike malih automobila “prebaci” na vozila subkompaktnog “B” segmenta.
“U bliskoj budućnosti usmjerićemo se na proizvodnju automobila u velikim serijama, sa većim profitom, što će uključivati ‘udaljavanje’ od segmenta malih automobila”, prokomntarisao je Mike Manley.
Iako su Fiat 500 i Panda dominantni u segmentu, potražnja za njima je smanjena za 9%. Prema statistikama “Automotive News Europe”, FCA u trećem kvartalu ove godine bilježi gubitak od 55 miliona eura. Da podsjetimo, Fiat 500 je predstavljen 2007. godine, a uprkos brojnim izmjenama, nova generacija nije na pomolu.
Osim toga, već od ranije postoje najave da i drugi proizvođači postepeno smanje i obustave proizvodnju malih automobila.
S druge strane, analitičar kompanije “JATO Dynamics”, Felipe Munoz, smatra da Fiat neće u potpunosti “ukinuti” segment malih automobila, jer potražnja za njima nikada neće nestati, iako će u budućnosti njihova cijena rasti, a profit se smanjivati.
Dodatna nepogodnost za male automobile proističe i iz sve oštrijih zahtjeva o sigurnosti i emisiji polutanata, što pogađa sve proizvođače.
Tako je Ford sa evropskog tržišta povukao Ka+, Opel povlači modele Karl i Adam, a slično je i sa Toyotom Aygo, kao i sa modelima Citroen C1 i Peugeot 108.
Iako nezvanično, moguće je da u bliskoj budućnosti Volkswagen Up, te “bratski” Seat Mii i Škoda Citigo, zadrže samo izvedbe sa električnim pogonom.
Ponudu Fiata u BiH pogledajte ovdje.
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 20, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0