Osvježeno 19 Aprila, 2024 9:50 AM
feb 21, 2020 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Ford je zvanično objavio da će nova Kuga biti najefikasniji (najekonomičniji) model u svojoj klasi, koji će u odnosu na prethodnika trošiti, u prosjeku 28% goriva manje.
Naime, Ford Kuga će biti “najelektrificiraniji” automobil do sada, i prvi koji će se nuditi kao blagi hibrid, plug-in hibrid i (full) hibrid. Također, uz napredne pogonske sisteme, Kuga ima i unaprijeđenu aerodinamiku za oko 4%, čime dodatno štedi gorivo i smanjuje emisiju CO2.
Nova Kuga je zasnovana na Fordovoj novoj globalnoj platformi, a inženjeri su korištenjem novih materijala smanjili ukupnu masu za 80 kg. Tako, naprimjer, korištenjem aluminijskih elemenata na sistemu ovjesa, masa je smanjena za 6,8 kg, branik od kompozitnog aluminija je lakši za 6,1 kg, kočni sistem je lakši za 0,6 kg… čak su i magneti u zvučnicima audiosistema napravljeni od neodimiuma, zbog čega su lakši i zauzimaju manje prostora.
Među novim pogonskim sistemima su:
– Kuga Plug-In Hybrid kojeg čine benzinski motor radne zapremine 2,5 l, koji radi u Atkinsonovom ciklusu, elektromotor i Li-Ion baterijski blok kapaciteta 14,4 kWh. Iz Forda navode da taj model u prosjeku troši 1,4 l/100 km, u atmosferu emituje 32 g/km CO2, te ima električni doseg od 56 km (WLTP).
– Kuga EcoBlue Hybrid koristi turbodizelski motor 2.0 EcoBlue sa 150 KS, te BISG (belt-driven integrated starter/generator – starter/generator povezan remenom) koji radi na 48 V. Ovaj model u prosjeku troši 5 l/100 km i emituje 132 g/km CO2.
– Kuga Hybrid će se pojaviti na tržištu nešto kasnije nego ostali modeli iz ponude, a biće zapravo “samopunjivi hibrid”, koji kombinuje benzinski motor 2,5 l, koji radi u Atkinsonovom ciklusu, te elektromotor/generator, Li-Ion bateriju i Fordov novorazvijeni “power-split” automatski mjenjač. Za sada Ford nije objavio podatke o potrošnji goriva i emisiji polutanata.
Naravno, nova Ford Kuga će biti dostupna i u konvencionalnim varijantama:
– Kuga EcoBoost, sa benzinksim motorom 1.5 EcoBoost snage 120 i 150 KS. Taj motor je prvi trocilindarski motor na svijetu koji ima mogućnost deaktivacije jednog cilindra u cilju uštede goriva. Taj model u prosjeku troši 6,6 l/100 km i emituje 150 g/km CO2(WLTP).
– Kuga EcoBlue sa motorima 1.5 EcoBlue sa 120 KS (5,1 l/100 km, 133 g/km CO2) i 2.0 EcoBlue sa 190 KS (5,9 l/100 km, 155 g/km CO2).
Da podsjetimo, Ford je nedavno najavio da će Mustang Mach-E biti posebno prilagođen za evropsko tržište, te de će evropskim kupcima do kraja 2021. godine ponuditi ukupno 18 elektrificiranih novih modela.
Ponudu Forda u BiH pogledajte ovdje.
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0