Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
sep 15, 2023 Adnan Huseinagić Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kad prvi Mustang GTD krene u napad na 73 krivine Nürburgringa, ciljaće na vrijeme kraće od 7 minuta, zahvaljujući aktivnim aerodinamičkim rješenjima, koja nikada prije nisu bila korištena na Fordovim cestovnim automobilima, ili na trkaćim automobilima klase GT3.
Naime, nedavno predstavljeni Ford Mustang GTD je cestovni automobil koji koristi sistem za smanjenje aerodinamičkg otpora DRS (Drag Reduction System).
Naime, hidraulički sistem može promijeniti ugao stražnjeg krila i aktivirati zakrilca ispod prednjeg dijela automobila, da bi “pronašao” adekvatan balans između protoka zraka (za brzinu) i sile pritiska downforce (za bolje prianjanje), u zavisnosti od trenutnih uslova.
“Svaka površina, otvor na, ili ispod karoserije Mustanga GTD su funkcionalni. Jedan dio zraka se usmjerava na hlađenje, a drugi na aerodinamiku i downforce, a sve to da pomogne GTD-u da ide brže, ili da se bolje drži podloge, bez obzira na uslove”, tvrdi Greg Goodall, glavni programski inženjer Mustanga GTD.
Kada se Mustang GTD uhvati u koštac s oštrim krivinama i prianjanje postane važnije od brzine, DRS zatvara glavni element stražnjeg krila i preklop, da bi stvorio integrisani aeroprofil za stvaranje dodatne sile pritiska (downforce) na stražnjem dijelu i tako potpomogao u bržem prolasku kroz krivinu.
U isto vrijeme, prednje podvozje ima oblik kobilice, što pomaže pri evakuaciji ulaznog zraka kroz otvore za prednje točkove i velike otvore na blatobranima, da bi se stvorilo područje nižeg pritiska ispod automobila, što djeluje kao “usis” i pomaže u održavanju stabilnosti prednjeg dijela.
“Možemo aktivno upravljati raspodjelom zračnog pritiska, tako da prednji i stražnji dio mogu biti uravnoteženi. Takva mogućnost nije dozvoljena na trkama (klase GT3)”, dodaje Greg Goodall.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Uz to, podesivi sistem ovjesa, omogućuje spuštanje klirensa za do 40 mm, što dodatno doprinosi poboljšanju optoka zraka oko karoserije. (dm)
Cijene automobila Ford pogledajte ovdje.
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0