Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
jun 16, 2022 Adnan Huseinagić Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U prošlosti je posjedovanje sportskog automobila često značilo žrtvovanje udobnosti u korist boljeg osjećaja ceste.
Ford već neko vrijeme nudi neka tehnološka rješenja, koja uključuju i sofisticiran sistem ovjesa, kao i podesiva sportska sjedišta, da bi svoje sportske modele učinio udobnim i zabavnim za vožnju.
Sada je Ford podigao nivo udobnosti sjedišta na novi nivo, uvođenjem novih, vlastito razvijenih (in-house) Ford Performance prednjih sjedišta za Pumu ST, koja su dobila AGR certifikat (Aktion Gesunder Rücken – akcija za zdrava leđa).
Nova sjedišta mogu se podešavati u 14 pravaca, za maksimalnu udobnost i podršku – umjesto da putnik prilagođava svoj položaj sjedištu.
“Vozači mogu izvući maksimum iz Pume ST, samo ako se mogu udobno smjestiti. Zato smo stvorili naša nova ‘Ford Performance Seats’ imajući na umu AGR certifikat. Inženjeri odjeljenja Ford Performance provode više vremena na vozačkom sjedištu od većine prosječnih vozača, tako da ‘iz prve ruke’ znamo koliko je položaj u vožnji važan, da vas nakon vožnje ne bole leđa”, izjavio je Michael Janzen, supervisor za sjedišta (Seats Application) u Ford of Europe.
AGR certifikat dodjeljuje neovisni komitet za testiranje, sastavljen od stručnjaka iz različitih medicinskih područja, posvećenih pomoći kupcima u odabiru proizvoda koji su prihvatljivi za leđa. Bol u donjem dijelu leđa je vodeći uzrok invaliditeta u cijelom svijetu, a jedno istraživanje pokazalo je da čak 63% vozača pati od bolova u leđima koji ometaju njihove svakodnevne aktivnosti.
Uz tipično uzdužno (naprijed/natrag) podešavanje i podešavanje ugla naslona sjedišta, koje uključuje integrisani naslon za glavu, inspirisan trkama, putnici u Pumi ST, također, mogu prilagoditi produžetak osnovnog jastuka sjedišta i njegov ugao da bi odgovarao udobnijem položaju u vožnji.
Podešavanje visine sjedišta, može biti posebno korisno za visočije i niže vozače, omogućujući im da udobno sjede u nižem, ali uspravnijem položaju, s boljim pregledom, koji često preferiraju trkaći vozači. Četverosmjerno lumbalno podešavanje kontroliše se električno, preko prekidača na strani sjedišta.
Inženjeri Forda eksperimentisali su s različitim pjenama, oblogama i strukturalnim dizajnerskim rješenjima, da bi pronašli pravi odnos udobnosti za cestovna putovanja i svakodnevnu vožnju, ali uz dovoljnu bočnu i uzdužnu podršku.
Na Fordovim testnim poligonima, koji repliciraju realne ceste i cestovne površine iz cijelog svijeta, testirano je 10 prototipa sjedišta, u čemu je učestvovao i “Robutt” – robotski simulator koji u samo tri dana rekreira desetogodišnju upotrebu, poskakujući i okrećući se u sjedištu 7.500 puta.
Nova sjedišta s AGR certifikatom dostupna su i za modele Focus ST i Fiesta ST, a na njima su presvlake Sensico, napravljene od “veganskog” materijala (bez prirodne kože), koji replicira vrhunski izgled, osjećaj, izdržljivost i lakoću čišćenja kože.
Prema Fordovim podacima, modeli s paketima ST-Line, činli su čak 44% prodaje modela Puma, Focus i Fiesta u 2021. godini.
Ford očekuje da će nuditi sjedišta s AGR certifikatom za kupce putničkih vozila, a posebno novih električnih vozila, koja će se naći u ponudi od 2024. godine.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ford trenutno nudi sjedišta podesiva u 18 smjerova s AGR certifikatom za modele Focus, Galaxy i S‑Max.
Cijene Fordovih automobila pogledajte ovdje.
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 19, 2025 0