Osvježeno 15 Septembra, 2024 7:30 AM
jun 27, 2014 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti 0
Na dodatno podešenim ovjesom, novim upravljačkim sistemom i prvim dizelskim motorom iza znaka ST, Ford je na tržište doveo redizajniranog Focusa ST-a. Naravno, benzinac je i dalje najbrži.
Još od predstavljanja redizajniranog Focusa, oči ljubitelja Forda bile su okrenute prema njihovom sportskom odjelu iz kojeg su očekivali dolazak novog ST-a. Predstavljanjem na Festivalu brzine u Goodwoodu u Velikoj Britaniji, redizajnirani Ford Focus ST i zvanično je krenuo u svoju avanturu za koju je sada spremniji nego što je to bio prije tri godine. Kako se moglo i očekivati, osnovne promjene su iste kao i na klasičnom modelu. Focus je dobio nova prednja i zadnja svjetla, izgleda daleko dinamičnije i agresivnije, a velika prednja maska je dominantnija nego prije. Ono što je posebno bitno su pojedine suptilne izmjene kojima je Ford od ST-a napravio značajno sposobniji i kompetniji sportski automobil. Ugradnjom novog upravljačkog sistema kao i dodatnim prilagođavanjem ovjesa ugradnjom čvršćih amortizera i prednjih opruga, Ford je izmijenio sportski karakter. Sudeći prema onome što možemo vidjeti u novinarskom saopštenju, Focus ST će sada biti daleko uzbudljiviji, sposobniji i upravljiviji. Novi “hardver” ispraćen je integracijom sistema nazvanog Electronic Transitional Stability, koji poboljšava stabilnost prilikom naglih promjena pravca. Promjene na upravljačkom sistemu i na ovjesu samo su dio paketa koji uključuje i novu centralnu konzolu između vozača i suvozača, ali novi volan sa ravnim donjim dijelom. Dakle, Ford je samo nastavio pratiti ono što radi osnovna konkurencija, pa je prilagodbom određenih elemenata u kabini Focusa ST-a definitivno modernizovao. Sa druge strane, ono što je ostalo gotovo isto je dvolitarski turbopunjeni benzinac. Sa 250 KS i 360 Nm obrtnog momenta, ovaj motor dovoljno je snažan da ST-a ubrza do 100 km/h za svega 6,5 sekundi, dok je maksimalna brzina oko 250 km/h.
Iznenađenje svakako predstavlja dvolitarski TDCi sa 184 KS. Iza oznake ST nalazi se i ovaj motor koji uz 400 Nm obrtnog momenta pruža prilično impresivne performanse kompaktu. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za ST-a dizela traje 8,1 sekundu, dok je maksimalna brzina veća od 210 km/h. Zanimljivo je i to da Ford navodi i to da je potrošnja ST-a dizela tek 4,4 litra na pređenih 100 kilometara.
[nggallery id=2]
sep 13, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 12, 2024 0
sep 11, 2024 0
sep 15, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 13, 2024 0
sep 12, 2024 0