Osvježeno 16 Juna, 2025 1:50 AM
aug 11, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Nakon čitavog niza špijunskih fotografija i brendiranih slika u Kini, konačno je održana premijera novog Geely SUV-a, koji je ranije bio poznat pod internim fabričkim indeksom FX11. Kod kuće je SUV službeno najavljen kao druga generacija modela Boyue (izvan Kine poznat kao Atlas), iako je ranije bilo informacija da će biti pozicioniran kao poseban potpuno novi model.
Prethodnik je još uvijek u upotrebi, a kako bi se izbjegla zabuna, novom Boyueu, kao i obično, dodijeljen je dodatak L. Podsjetimo da se Geely Boyue proizvodi od 2016. godine, već je prošao kroz nekoliko nadogradnji i vrlo je tražen u Kini: Na najvećem svjetkom tržištu protekle godine je prodato skoro 225.000 primjeraka.
Za razliku od prethodnika koji je baziran na Geelyjevoj platformi, novi Boyue je postavljen na CMA (Compact Modular Architecture), koju je kineski gigant razvio zajedno sa svojom švedskom firmom-kćerkom Volvo. Inače, CMA platforma je osnova za većinu automobila marke Lynk & Co (zajednički projekat Geelyja i Volva), ali i kompaktnog crossovera Volvo XC40.
Novi Boyue L dugačak je 4.670 milimetara, širok 1.900 mm, visok 1.705 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2.777 mm, što znači da je 12,6 centimetara duži od prethodnika. Dizajn je zasnovan na prošlogodišnjem konceptu Geely Vision Starburst, s glavnom optikom u obliku LED “očnjaka”, impresivnom rešetkom hladnjaka, “boomerang” prednjim i stražnjim svjetlima…
U kabini su 10,25-inčni virtuelni instrumenti i uspravni 13,2-inčni displej multimedijalnog sistema koji je svojom veličinom zamijenio klasičnu centralnu konzolu. Ispod multimedije je dvospratni tunel s džojstik ručicom mjenjača, a novi Boyue L je dobio i head-up displej s “proširenom realnošću”, širokougaone kamere, prilagodljivi tempomat i sistem zadržavanja u traci.
U kineskoj domovini će se novi SUV nuditi s turbobenzinskim 4-cilindrašima zapremine 1,5 (181 KS) i 2 litra (218 KS). Prema preliminarnim podacima, oba motora spregnuta su sa 7-stepenim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Osim toga, Geely Boyue L će imati hibridne verzije, običnu i plug-in, obje zasnovane na slabijem benzincu.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Pogon na sve točkove nije spomenut tokom prezentacije, iz čega se dâ naslutiti da će Boyue L u Kini biti isključivo s prednjim pogonom. Dolazak na kinesko tržište očekuje se do kraja godine. Cijene još nisu određene, ali će SUV druge generacije biti skuplji od svog prethodnika. Cijena baznog Boyuea danas u Kini kreće od oko 29.200 KM, dok za bolji Boyue X Geely traži minimalno 64.000 KM. (jm)
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 09, 2025 0
jun 04, 2025 0
jun 04, 2025 0