Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
jan 21, 2025 Adnan Huseinagić Bh aktuelnosti, Vijesti 0
Briga o kupcu dok god vozi bilo koju Toyotu, glavni je motiv organizovanog nastupa Toyote na bilo kojem tržištu. Tako je i u BiH i praktično nema razlike u odnosu na bilo koje drugo razvijeno tržišta. Na tome je i bio naglasak današnje redovne konferencije za novinare koju već tradicionalno, početkom svake godine organizuje Toyota BH.
Damir Višošević, direktor ove kompanije, na početku je podsjetio i naglasio da aktivnost Toyote u BiH nije samo prodaja automobila, nego je iz godine u godinu sve kompleksnija. Podsjetio je i na to da je od prije tri godine Toyota BH dobila status uvoznika, pa je samim tim i povećala aktivnosti što je iziskivalo i otvaranje novih radnih mjesta. Tako je Toyota BH sa 14 zaposlenih stigla do 18, ali i do puno većih uspjeha koje su krunisali izvrsnim rezultatima, naravno uz punu saradnju s pet ovlaštenih dilera.
Toyotini automobili su inače već godinama najtraženiji na svijetu. Tako je bilo i u 2024. godini, što je informacija na kojeg smo već navikli. Također, Toyota postiže izvanredne prodajne rezultate i u Evropi, pa je proteklu godinu okančala na drugoj poziciji s više od 1,2 miliona isporučenih vozila, u što su uključeni i automobili Lexusa, koji je u protekloj godini ostvario porast prodaje od čak 20 odsto. To je Toyotin historijski rezultat na Starom kontinentu. Toyota se pored plasmana putničkih vozila značajnije angažovala i na plasmanu lakih dostavnih vozila, pa je upravo zbog toga zabiljažila rast evropske prodaje od 20 odsto i u tom tržišnom razredu.
Globalne promotivne aktivnosti Toyote u protekloj godini bile su vrlo intenzivne u Šampionatu WRC-a, na reliju Dakar i na trkama izdržljivoti, gdje Toyota intenzivno “kupi” i pojedinačne pobjede i šampionske titule.
Toyota je u svojim aktivnostima vrlo intenzivna na tržištu Bosne i Hercegovine. Protekle godine su kupcima isporučili nešto manje automobila nego godinu ranije, što pravdaju dugotrajnijim smjenom nekih modela na našem tržištu. Kako god, Toyota je prehodnu godinu u BiH završila na trećoj poziciji s 936 isporučenih vozila. Podsjetimo i na to da je Toyota u BiH godinu ranije s 1.051 isporučenim vozilom napravila historijski rezultat na automobilskom tržištu.
No, Višošević je posebno ponosan na činjenicu da je Toyota u BiH među privatnim kupcima najpopularniji brend i to već treću godinu zaredom.
Njihov najprodavaniji model u protekloj godini bio je Yaris Cross – kako konvencionalni (187), tako i hibridni (175), i zauzima 38% njihove ukupne prodaje.
Toyota, globalno najpoznatija po hibridima, i u BiH je ostvarila izuzetan uspjeh, pa je u njihovoj ukupnoj prodaji gotovo 50% hibrida.
Postprodaja je također segment u kojem Toyota bilježi sve bolje rezultate, a kada su u pitanju prihodi, oni su u 2024. godini za 10% bolji nego godinu ranije. Toyota pod ovim pdrazumijeva aktivnosti na prodaji rezervnih dijelova, dodatne opreme i Toyotinih ulja.
Bitan segment u protekloj godini je segment dostavnih vozila, gdje je Toyota na tržište u BiH uvela 6 modela, a i dalje nastoji razvijati ovaj dio tržišta. Proteklu godinu smatraju samo uvertirom pred svojevrsnu eksploziju koju najavljuju za ovu godinu.
Aktivnost na kojima će u ovoj godini biti poseban naglasak je prodaja rabljenih vozila koja je već bila u BiH i koja su bila predmetom kupovine prema sistemu “staro za novo”. Toyota BH u ovoj godini planira prodati oko 200 ovakvih automobila. Uz potpuno obnovljene izložbeno prodajne salone u BiH Toyota, Višošević smatra da ovo neće biti nikakav problem, a pogotovo što sva istraživanja zadovoljstva kupaca govore o vrlo visokim procentima koji idu do čak do 94,6%.
Briga o kupcima kroz poznatu garanciju od 200.000 pređenih kilometara već je jedna od najsvjetlijih tačaka ovog brenda. Pored svega što uključuje ova garancija, Toyota u BiH je najavila još jedno iznenađenje – Garanciju na čak 15 godina, što je zaista presedan među svim brendovima i garancijama na svijetu.
Toyota se u ovoj godini priprema na predstavljanje čak 8 obnovljenih ili potpuno novih modela, što će biti poseban izazov i veliko osvježenje na našem tržištu.
Uz brojne humanitarne i druge društveno odgovorne aktivnosti, Toyota obećava da će i dalje ostati aktivna u svim oblastima društva u kojima na svoj način može pomoći.
Narednu godinu planiraju završiti s 1.200 isporučenih vozila, od čega bi 200 trebalo biti iz segmenta lakih dostavnih vozila. Planiraju zadržati (najmanje) treću poziciju na tržištu, i naravno i dalje razvijati povjerenje svih kupaca, a naročito privatnih kod kojih bez ikakve sumnje zaradili zlatnu medalju.
Cijene automobila Toyota pogledajte ovdje.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
dec 20, 2024 0
dec 07, 2024 0
nov 05, 2024 0
okt 05, 2024 0