Osvježeno 18 Januara, 2025 5:43 PM
mar 09, 2015 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti 0
Prema preliminarnim podacima, Grupa Bosch je u 2014. godini povećala svoj promet za 6,2% – na 48,9 milijardi eura. Nakon prilagodbe zbog učinaka kursne razlike rast prodaje bio je 7,2%. Učinci kursne razlike negativno su utjecali na prodajne rezultate do iznosa od gotovo 500 miliona eura. Ovaj dobavljač tehnologije i usluga u 2014. godini poboljšao je i svoju situaciju s dobiti. Prema preliminarnim podacima, dobit Grupe Bosch prije odbitka kamata i poreza (EBIT) iznosila je oko tri milijarde eura, uz EBIT maržu od otprilike 6,1%.
Grupa Bosch postigla je rast prometa od oko 17% u azijsko-pacifičkoj regiji. Nakon prilagodbe zbog učinaka kursne razlike tamo je rast iznosio oko 20%. U Sjevernoj Americi, promet je bio oko 8,6% veći u usporedbi s istim periodom protekle godine. Nakon prilagodbi zbog učinaka kursne razlike, rast prometa bio je gotovo dvocifren. U Južnoj Americi, promet se donekle smanjio u usporedbi s istim periodom protekle godine nakon prilagodbi zbog učinaka kursne razlike. U nominalnim okvirima, promet je bio više od 10% niži nego 2013. godine. U Europi je promet ovog dobavljača tehnologije i usluga porastao za oko 2% usprkos ekonomskim poteškoćama s kojima se ta regija suočava.
Širom svijeta, Grupa Bosch je 31. decembra 2014. godine imala ukupno oko 290.000 zaposlenika. To je oko 9.100 osoba više nego prethodne godine.
Prema preliminarnim podacima, poslovno područje Rješenja za mobilnost – prije Tehnologija za motorna vozila – uspjelo je rasti više nego dvostruko brže od automobilskog tržišta sa svojim opsežnim asortimanom dijelova, sistema i usluga. Promet područja Energetska i graditeljska tehnologija u 2014. bio je podjednak onome iz prethodne godine. U području Potrošačka roba Bosch je imao uspješnu 2014. s električnim alatima za profesionalce i alatima za mjerenje. Ukupni promet poslovnog područja Industrijska tehnologija bio je manji nego 2013, a nakon prilagodbe prodajnih podataka iz 2013. zbog učinaka konsolidacije, najnovije pokazatelji su nešto viši. Iskorištavanje poslovnih prilika i pronalaženje tehnoloških odgovora u nadolazećim godinama, Grupa Bosch ima cilj iskoristiti poslovne prilike koje će se pokazati u razvoju područja povezivosti, automatizacije, elektrifikacije i energetske efikasnosti, kao i kroz sve veću važnost tržišta u nastajanju.
“Želimo imati aktivnu ulogu u oblikovanju dalekosežnih i dubokih promjena na našem tržištu i u tehnološkom okruženju i želimo se pripremiti za povezani svijet”, rekao je Denner. To je osobito tačno za poslovno područje Rješenja za mobilnost. Denner je nastavio: “Vidimo se kao dobavljača rješenja za mobilnost budućnosti, koja će biti automatizirana, povezana i elektrificirana. To uključuje dijelove, sisteme i softverska rješenja, ali i usluge. U kombinaciji s našom kompetencijom u integraciji sistema to znači da smo na boljem položaju nego gotovo bilo koja druga kompanija što se tiče razvoja inovativnih rješenja za mobilnost za naše kupce.”
U razvoju svojih inovativnih rješenja Bosch i dalje pridaje veliku važnost lokalnoj stručnosti za razvoj na tržištima u nastajanju. “I u 2015. godini inovacije će biti glavni pokretači rasta našeg prometa. Lokalni razvoj za svako tržište posebno je važan”, rekao je Denner.
jan 09, 2025 0
nov 06, 2024 0
aug 02, 2024 0
jun 27, 2024 0
jan 18, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0