Osvježeno 17 Januara, 2025 1:00 PM
jan 13, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Povećanjem prodaje od 4,2 odsto u 2014. godini, Grupa Volkswagen je prvi put u historiji uspjela prodati više od 10 miliona automobila. Ukupno su prodali 10,14 miliona, što znači da krupnim koracima grabe ka zauzimanju prvog mjesta prema prodaji automobila već do 2018.godine.
Kao i 2013. godine i 2014. godina bila je najuspješnija u Kini, gdje je Volkswagen prodao 3,68 miliona vozila, što je povećanje veće od 12 odsto. Kina je najveće Volkswagenovo pojedinačno tržište, mada je izvanredna prodaja ostvarena i u Sjevernoj Americi (891.900 vozila, što je povećanje od 0,2 odsto), i u Evropi (2,03 miliona vozila, uz povećanje prodaje od 7,2 odsto).
Prodajni rezultati ipak nisu ohrabrujući u Južnoj Americi, te u centralnoj i u istočnoj Evropi gdje je prodaja značajno pala (za 16,6 odsto i za 12,7 odsto). Ukupno povećanje prodaje ostvareno je najviše zahvaljujući izvrsnim rezultatima Volkswagenovih automobila, Audija i Škode. Volkswagen je prodao čak 6,12 miliona primjeraka, Audi je prodao 1,74 miliona, dok je Škoda prvi put u historiji tokom jedne godine prodala više od milion automobila (prodali su 1,04 miliona vozila). Zanimljivo je da su svi proizvođači putničkih vozila ostvarili povećanje prodaje dok je ukupna prodaja Volkswagenovih kompercijalnih vozila (uključujući MAN-a i Scaniju) pala za više od 5 odsto.
U svakom slučaju, grupa Volkswagen je ostvarila jedan od najvažnijih ciljeva (prodaja više od 10 miliona vozila), a zahvaljujući najavljenom ulaganju od osamdesetak milijardi eura u sljedećih nekoliko godina, izvjesno je da će na globalnom planu prestići GM i Toyotu do 2018. godine.
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0
jan 16, 2025 0