Osvježeno 10 Februara, 2025 2:19 PM
okt 15, 2014 Safet Šatara Gume, Postprodaja 0
Nova guma DM09 bolje prianja, traje duže, osigurava još nižu potrošnju i manje se zagrijava od prethodnih Hankookovih guma za velika komercijalna vozila.
[bar group=”baner-grupa-300×250-nuic-01″] |
Predstavljanjem nove gume SmartWork DM09 za pogonske točkove velikih teretnih vozila, Hankook je napravio još jedan korak unaprijed u odnosu na proizvođače guma iz srednjeg cjenovnog segmenta. Kako Hankook svim silima grabi ka tituli premijumskog proizvođača guma (što je praktično i postao zahvaljujući isporučivanju guma za BMW-ova vozila), proizvodnjom nove generacije guma za pogonske točkove velikih komercijalnih vozila definitivno su preuzeli još veću odgovornost u automobilskom svijetu. Nova guma DM09 zapravo je nasljednik već poznate gume DM03. Naravno, guma je izgrađena praktično od nule, a karakterišu je još bolje osobine koje su postignute koristeći najnovije razvojne discipline.
Koristeći tehnički proces nazvan Inovative Mixing System (IMS), Hankook je miješajući smjesu gume i ugljika na nižim temperaturama i duže vrijeme, uspio ostvariti ravnomjernu vezu između dva elementa. Povećana dugotrajnost, a smanjeno je i zagrijavanje gume.Nova guma DM09 bolje prianja, traje duže, osigurava još nižu potrošnju i manje se zagrijava od gume DM03. Da bi postigli ovakva unapređenja, Hankookovi inženjeri išli su čak i do molekularnog nivoa gdje su uspjeli dodatno poboljšati veze između atoma ugljika i ostalih kemijskih elemena od kojih je sastavljena guma. Koristeći tehnički proces nazvan Inovative Mixing System (IMS), Hankook je miješajući smjesu gume i ugljika na nižim temperaturama i duže vrijeme, uspio ostvariti ravnomjernu vezu između dva elementa, čime je povećana dugotrajnost gume, smanjeno je zagrijavanje gume prilikom vožnje, što znači da je smanjen i otpor prilikom kotrljanja. Na koncu, mjerenja su pokazala da se ovako ostvaruje i dodatna ušteda u potrošnji goriva.
Kreirajući šire 3D lamele, te dodatno osnažujući centralni red 3D lamela, ukupna gazna površina povećala se za 5 odsto. Oblik 3D lamela prilagođen je za korištenje u teškim uslovima, a “M+S” označava i to da se DM09 može u punom kapacitetu koristiti u svim vremenskim prilikama.Pored fokusa na smanjenje otpora prilikom kotrljanja, Hankookova nova guma DM09 dobila je i sasvim novi oblik 3D lamela. Ukupna gazna površina povećana je za 5 odsto. To je postignuto kreirajući šire 3D lamele, te dodatno osnažujući centralni red 3D lamela, čime se ravnomjernije rasporedila ukupna masa koja će djelovati na gumu. Također, oblik 3D lamela prilagođen je za korištenje u teškim uslovima, a “M+S” označava i to da se DM09 može u punom kapacitetu koristiti u svim vremenskim prilikama, te da odlične performanse pruža na asfaltu, ali i izvan asfalta.
Hankook je naveo da je pritisak ravnomjerno raspoređen na sve zidove gume. Ovako se onemogućava deformacija i krivljenje metalnih dijelova u gumi koji praktično i pružaju osnovni konstrukcijski oslonac.Da se radi o gumi čije osobine daleko nadmašuju osobine prethodnika pokazala su i mjerenja pritiska koji djeluje na zidove gume prilikom velikog opterećenja. Naime, Hankook je naveo da je pritisak ravnomjerno raspoređen na sve zidove gume, čime se onemogućava deformacija i krivljenje metalnih dijelova u gumi koji praktično i pružaju osnovni konstrukcijski oslonac.
Ovakva unapređenja osigurala su bolje prianjanje, veću sigurnost i veću dugotrajnost u odnosu na prethodne gume, a prilično je izvjesno da zbog mogućnosti korištenja tokom cijele godine, gume DM09 stignu u klasu najpopularnijih guma za pogonske točkove velikih kamiona.
feb 10, 2025 0
jan 27, 2025 0
jan 27, 2025 0
jan 18, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 03, 2025 0
dec 24, 2024 0