Osvježeno 13 Juna, 2025 2:12 PM
jul 02, 2019 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ne izgleda kao sportski automobil, niti je trebao imati ikakve veze sa sportom, ali pokazalo se da Honda u svakom modelu gaji sportske gene. Iako je zamišljen kao mali (nužni) gradski automobil retroizgleda, koji će pojedincima služiti za zadovoljenje dnevnih potreba kretanja po najužim gradskim kvartovima, objavljene tehničke karakteristike govore sasvim suprotno.
Naime, Honda je prije dvije godine prikazala Urban EV Concept, koncept malog električnog automobila, retroizgleda koji bi se trebao priključiti sve dužoj koloni malih gradskih automobila sa nultom emisijom polutanata. Tada je objavljeno jedino to da je planirani doseg ovog električnog automobila oko 200 kilometara, ali ne i bilo šta drugo.
Međutim, interes javnosti je premašio sva očekivanja, pa je koncept prerastao u “živi” prototip, koji je pokazao opravdanje proizvodnje. Tako je do 22. maja ove godine, Honda u Evropi imala već 25.000 evidentiranih interesanata, a potom je otvorila knjigu prednarudžbi uz depozit od 800 britanskih funti.
Danas je već izvjesno to će proizvodnja krenuti vrlo brzo, pa je Honda odlučila da javnosti saopšti i druge tehničke karakteristike. Između ostalog, najznačajnije je to što je u ovom malom automobilu električni motor koji već od prvog obrtaja ostvaruje obrtni moment od 300 Nm, što je karakteristika modernih snažnih dizelskih motora koji pokreću automobile srednje klase. Motor ima 110 kW (150 KS), a auto sa vozačem do 100 km/h, stiže za nešto više od 8 sekundi. Uz sve, ima ugrađenu opciju “Sport Mode”, što potvrđuje tradicionalne Hondine sportske gene.
Međutim, svi se slažu da je električna autonomija ipak primarna stvar kod ovih automobila, pa su pojedini već počeli prigovarati “prevaziđenoj” autonomiji od svega 200 kilometara. Honda sve pravda time da je u njemu ugrađena trenutno najkompaktnija baterija kapaciteta 35,5 kWh i da je zamisao da se ovakvi automobili dopunjavaju uvijek kad su parkirani i da ih ne bi trebala dodatno opterećivati baterija većeg kapaciteta, budući da su dnevne potrebe gradskih vozača daleko manje od navedene autonomije ovog automobila.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Honda E inače ima stražnji pogon, raspored težine po osovinama je 50:50, a 80% kapaciteta baterije moguće je napuniti za svega 30 minuta. Pošto zakonskih prepreka više nema, umjesto konvencionalnih bočnih retrovizora sada stoje kamere.
Prve primjerke kupci mogu očekivati početkom naredne godine.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0
jun 10, 2025 0