Osvježeno 18 Januara, 2025 5:43 PM
jan 19, 2024 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Hyundai Bayon je moderan subkompaktni SUV, koji je predstavljen u martu 2021. godine, a čija je proizvodnja započela u Turskoj već u junu iste godine.
Ovaj model je konstruisan i dizajniran za kupce u Ervopi, pa je naišao na dobar tržišni odziv, a sada, nakon tri godine, Hyundai uvodi poboljšanja s kojima će mu produžiti tržišni opstanak.
Iako je oblik zadržao prepoznatljive proporcije, prednja maska je restilizirana i proširena u donjem dijelu. Redizajniran je i prednji branik, a najupečatljiviji detalj su nova LED DRL (dnevna svjetla) integrisana u neprekinutu horizontalnu traku Seamless Horizon, što ostavlja odličan utisak.
Također, redizajnirani su stražnji branik i svjetla, te blatobrani, da bi se istakla klinasta forma automobila.
Da bi modelska ponuda bila atraktivnija, tu su novodizajnirane felge prečnika 16 i 17 inča, a tu su i četiri nove boje: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic i Vibrant Blue Pearl, te u opciji crni (Phantom Black) krov, dostupan uz nekoliko boja karoserije.
U skladu s Hyundaijevim pristupom usmjerenim na korisnika, obnovljeni Bayon nudi najsavremeniji digitalni kokpit i vrhunske infotainment funkcije, bolje povezivanje, te OtA (Over-the-Air) ažuriranja mapa.
Sistem AVN (Audio Visual Navigation) koristi centralni ekrani dijagonale 10,25, a u kontrolnoj tabli je LCD ekran dijagonale 4,2 inča.
Kao i do sad, grafički prikaz centralnog ekrana može se rekonfigurisati, kompatibilan je sa sistemima Apple CarPlay i Android Auto, a novost su bežični punjač i ažurirana Bluelink telematika.
Dva USB-C porta, jedan naprijed i jedan straga, omogućuju istovremeno punjenje mobitela, a prednji USB-A port omogućuje prenos podataka, te povezivanje mobitela sa sistemom infotainmenta.
Za potpuni užitak, tu je i audiosistem produkcije Bose, s 8 zvučnika, uključujući i subwoofer.
Poboljšano je i unutrašnje osvjetljenje, jer su konvencionalne sijalice zamijenjene LED elementima, a u opciji je prilagođenje boje ambijentalne rasvjete.
Iako je Bayon najmanji Hyundaijev SUV, opremljen je brojnim sistemima asistencije, u koje ubrajamo Lane Following Assist (LFA) koji centrira vozilo u traci, Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) koji pomaže u izbjegavanju sudara sprijeda, prvo zvučnim upozorenjem, te potom aktiviranjem kočnice. Ova funkcija uključuje detekciju drugih učesnika u saobraćaju (automobila, pješaka i biciklista), kao i funkcija Junction Turning, koja sprečava sudar s nadolazećim automobilom pri skretanju na raskrsnici. Uz to, tu je i funkcija Smart Cruise Control (NSCC), zasnovana na navigaciji, koja koristi podatke iz navigacionog sistema za autonomno prilagođavanje brzine prilikom vožnje autoputem, te Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA) za detekciju vozila u mrtvom uglu.
Također, tu su i Driver Attention Warning (DAW), koji analizira obrasce ponašanja vozača i otkriva umor ili pospanost, a taj sistem radi u zajednici sa sistemom Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), koji upozorava vozača kada krene vozilo ispred.
U obnovljeni Bayon ugrađena je druga generacija sistema eCall, zasnovana na 4G mreži, koja automatski upozorava hitne službe ako se zračni jastuci vozila aktiviraju u slučaju nesreće, a ovu funkciju, alternativno, mogu aktivirati vozač ili putnici, jednostavnim pritiskom na dugme.
Hyundai još uvijek nije obavio homologaciju obnovljenog Bayona, tako da detaljna specifikacija nije objavljena, iako će ponuda pogonskih agregata vjerovatno ostati nepromijenjena. (dm)
Cijene automobila Hyundai pogledajte klikom ovdje.
jan 18, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0
jan 16, 2025 0
jan 15, 2025 0
jan 13, 2025 0