Osvježeno 6 Decembra, 2024 1:10 PM
aug 16, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Vlasnik kompaktnog SUV-a na vodik, modela Hyundai ix35 FCEV, zatražio je od proizvođača da mu osposobi ili otkupi vozilo nakon sedam godina rada, iako je istekla petogodišnja fabrička garancija. Kako prenosi Auto Bild, SUV se iznenada pokvario, a popravka je procijenjena na duplo veći iznos od cijene samog automobila kad je bio nov. U kompaniji su priznali da u tome nema nikakvog ekonomskog smisla, te sad pokušavaju pronaći alternativno rješenje za klijenta.
Glavni akter priče je njemački biznismen Till Westberg, koji je 2016. godine kupio hidrogenski Hyundai ix35 FCEV po cijeni od 50.200 eura. Zbog nerazvijene infrastrukture morao je putovati 114 kilometara da bi vodonikom napunio rezervoar. Uprkos tome, bio je prilično zadovoljan sofisticiranim Hyundaijem, njegovom voznom dinamikom, tihom vožnjom i ukupnim dosegom od 450-500 kilometara s jednim punjenjem. Hyundai je besprijekorno radio sedam godina, tokom kojih je vozilo prešlo 84 hiljade kilometara.
Jednog dana, bez ikakvog očiglednog razloga, SUV na vodonik je jednostavno odbio upaliti, prikazujući grešku na displeju. Kad se vlasnik obratio servisu, popravka je procijenjena na skoro 104 hiljade eura! Glavni dio – 84.875 eura bez poreza – otpada na novu jedinicu gorivih ćelija! Naime, u vrijeme kada je nastao, ix35 FCEV je bio skoro eksperimentalno vozilo, pionir skupe i raritetne tehnologije gorivih ćelija. Proizveden je u malom tiražu, pa ne čudi da je vrlo ograničena zaliha zamjenskih komponenti.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Hyundai ix35 FCEV (poznat kao Tucson Fuel Cell na nekim tržištima) s električnim motorom od 100 kW (136 KS), gorivim ćelijama i podnim rezervoarom za vodonik nalazio se u proizvodnji od 2013. do 2018. godine. Zamijenjen je naprednijim crossoverom Nexo, koji je u startu razvijen kao automobil na vodik, a ne konvertiranjem verzije s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Nexo se u Evropi nudi uglavnom na pretplatu, a u slučaju kvara, novi elektrohemijski generator koštaće 41.650 eura, s posebnom 10-godišnjom fabričkom garancijom. (jm)
Cijene automobila Hyundai pogledajte ovdje.
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 02, 2024 0