Osvježeno 11 Februara, 2025 9:43 PM
apr 14, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Hyundai je počeo igrati na veliko. Iako su i do sada reklame ovog korejskog giganta bile itekako interesantne, ipak je dolaskom novih marketinških stručnjaka, kompletna marketinška kampanja krenula sasvim drugačijim tokom.
Glavnu ulogu u novoj priči igra trinaestogodišnja Stephanie, inače, kćerka jednog od astronauta na Internacionalnoj Svemirskoj Stanici (ISS), koja kruži iznad površine zemlje na udaljenosti od otprilike 400 kilometara. Stephanie je upravo željela svome ocu poslati jednu poruku na prilično neobičan način, a Hyundai je sve pretvorio u vrhunsku priču.
Koristeći 11 Genesis sedana, Hyundai je na na isušenom jezeru Delamar u Nevadi napravio poruku veličine 5,55 kilometara (praktično više od jednog i po puta veća od Central Parka u New Yorku). U nadi da će vidjeti poruku Stehanie je napisala: “Steph [hearts] you!
Interesantno, došao je odgovor sa ISS-a. Otac trinaestogodišnje djevojčice uslikao je ono što je vidio iz svemira.
Istina, ovo nije prvi put da se crtaju slike na velikim površinama. Prije samo nekoliko mjeseci, Land Rover napravio je ogromnu siluetu Defendera tako proslavljajući jubilej njihovog najvažnijeg modela. Ne znamo da li je ovo samo kopija, ali istina je da je ova poruka daleko veća. Zapravo, tako je velika da je Guinness proglasio najvećom slikom napravljenom automobilima i gumama.
feb 07, 2025 0
jan 31, 2025 0
jan 27, 2025 0
jan 24, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0