Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
jan 18, 2022 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Uprkos globalnom padu prodaje, Hyundai Motor Europe završio je godinu s vrlo dobrim prodajnim rezultatima. Tako je Hyundai 2021. godine u Evropi prodao 515.886 automobila, što je povećanje od 21,6 % u odnosu na prodaju iz 2020. godine. To je rezultiralo rastom tržišnog učešća sa 1% na 4,4 %.
Osim toga, elektrificirana vozila činila su veći udio u prodaji nego ikad prije. Čak 35% Hyundaijevih vozila prodanih u Evropi 2021. godine imalo je alternativni pogonski sistem, koji uključuje hibridna, plug-in hibridna, električna vozila s baterijom i električna vozila na vodonične gorive ćelije, što predstavlja povećanje od 77% u odnosu na prethodnu godinu. Od ukupno prodanih elektrificiranih vozila 72.509 je bez emisije štetnih gasova, pa električna vozila na baterije i električna vozila na vodonične gorive ćelije čine 14,1% prodaje u Evropi.
“Pravi dokaz snage naše ponude i kvaliteta naše usluge jeste u tome da smo uspjeli nadmašiti automobilsko tržište u Evropi, posebno u vrijeme globalnih problema koji su pogodili cijelu industriju”, izjavio je Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe. Uz 4,4% tržišnog učešća u Evropi, Hyundai je postavio rekordne tržišne udjele u Njemačkoj, Španiji, Italiji, Francuskoj i u Velikoj Britaniji. U Njemačkoj su Hyundaijevi modeli činili 4,1% svih prodanih automobila (106.600 vozila), a u Španiji je Hyundai dosegao tržišni udio od 6,7 % – što je rekord svih vremena (57.508 vozila). Hyundai je završio godinu kao vodeći azijski proizvođač automobila u Španiji. Hyundaijev tržišni udio u Italiji dosegao je 3,1% u 2021, što je povećanje od 0,7% u odnosu na godinu prije, te je ostvaren rast prodaje od 35%. U 2021. godini 53% Hyundaijevih vozila prodanih u Italiji bilo je elektrificirano što čini 38% ukupnog tržišta alternativnih pogonskih sklopova u zemlji. U Francuskoj je tržišno učešće bilo 2,7%, što je 0,7% više u odnosu na godinu ranije. Ostvaren je rast prodaje od 30,8% u odnosu na prethodnu godinu (45.241 vozilo).
Plasiravši 69.680 vozila, odnosno zauzevši 4,2 % tržišnog udjela, Hyundai je u Velikoj Britaniji ostvario značajan uspjeh. Godišnja prodaja porasla je za 47%, a potaknuta uvođenjem novih modela kao što su Bayon, Kona N i Ioniq 5. Kompanija je 2021. godine prodala više od 12.500 vozila s nultom emisijom štetnih gasova, što je četvrti najveći broj prodanih vozila svih proizvođača ikad.
Bestseller je ponovno bio kompaktni SUV Hyundai Tucson. Dolaskom novog modela krajem 2020. godine, novi Tucson je zabilježio rast prodaje u 2021. godini na 152.257 primjeraka, te je tako činio 29,5 % Hyundaijeve prodaje u Evropi. Nakon toga Kona iz B-segmenta sa 109.902 prodana primjerka i i20 sa 60.560 prodanih primjeraka.
Dobri prodajni rezultati Hyundaijevih SUV-ova u Evropi dokaz su raznolikosti ponude SUV-ova. S proizvodima koji obuhvataju i B, C i D segmente i pokrivaju sve vrste dostupnih pogonskih sistema, Hyundaijevi SUV-ovi su u jedinstvenoj poziciji da zadovolje niz različitih životnih stilova i zahtjeva kupaca.
Prodaja električnih vozila u Evropi je u 2021. godini porasla za 77% (182.437 vozila), a alternativni pogonski sisitemi činili su 35% ukupne prodaje u Evropi. Od toga su vozila bez ikakvih štetnih emisija činila 14,1% (72.509 vozila) što znači rast od 26% u odnosu na prethodnu godinu. Tucson plug-in hybrid je bio najprodavaniji elektrificirani model u Evropi, a električna Kona najprodavaniji Hyundaiev električni model.
Kupci su dobro prihvatili i novopredstavljeni Ioniq 5. Povećanje udjela proizvodnje vozila sa niskom emisijom i bez emisije štetnih materija dio je Hyundaijeve strategije kako bi ostvarili nultu karbonsku emisiju do 2045. godine.
Od Tucsona do električne Kone, šest najprodavanijih Hyundaijevih modela u Evropi su proizvedeni u fabrikama u Evropi – u Turskoj i u Češkoj. Ova dva modela sa 371.302 prodatih primjeraka čine 72% ukupne prodaje Hyundaijevih vozila u Evropi.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Hyundai će u 2022. godini predstaviti i novi Ioniq 6, električni sedan s baterijom, kao drugi model u proizvodnoj liniji Ioniqa. Ioniq 6 je baziran na konceptnom vozilu Prophecy. Kompanija očekuje i dalji razvoj N linije.
Konačan cilj u doglednom vremenu je godišnja prodaja 4,3 miliona vozila.
Cijene Hyundaijevih automobila u BiH pogledajte ovdje.
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
apr 21, 2025 0