Osvježeno 7 Februara, 2025 9:00 AM
jan 31, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Počevši od ove godine, EU je nametnula stroža pravila o emisiji CO2, zbog čega bi se svaki proizvođač automobila suočio s plaćanjem visokih kazni za prekoračenje dopuštene emisije CO2.
Pojedine zemlje članice traže ublažavanje kazni, ali proizvođači su svjesni da samo povećanjem prodaje električnih (i elektrificiranih) automobila mogu izbjeći plaćanje ogromnih suma, odnosno 95 eura po 1 g/km CO2 viška po svakom prodatom autmobilu.
Hyundaijev plan ispunjenja ciljeva emisije CO2 u Evropi je da udvostruči prodaju električnih automobila, što je potvrdio Haesung Park, glavni finansijski direktor Hyundai Europe za “Automotive News Europe”.
Tokom protekle godine, Hyundai je na evropskom tržištu prodao 68.279 električnih automobila, što je 15% manje, u odnosu na 2023. godinu. Na taj način su električni autmobili zauzeli tržišni udio od 11%.
Najtraženiji Hyundaijev električni automobil u Evropi (u 2024.) bio je Kona electric s 36.526 prodatih primjeraka, a slijede Ioniq 5 s 22.830 prodatih primjeraka, te Ioniq 6 s 8.731 primjeraka.
Iz Hyundaija su već najavili da u ovoj godini očekuju blago povećanje prodaje, a jasno je da će se usmjeriti na povećanje prodaje električnih vozila.
U ovoj godini, na evropsko tržište će stići električni Hyundai Inster, s kojim će korejski proizvođač automobila upotpuniti ponudu, odnosno ponuditi svoj prvi subkompaktni model s električnim pogonom.
Vrijeme će pokazati, hoće li Hyundai ispuniti ovakav plan, te podići tržišni udio električnih automobila na 20%.
Cijene svih automobila Hyundai pogledajte klikom ovdje.
feb 06, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0
feb 05, 2025 0
feb 06, 2025 0
jan 29, 2025 0
jan 28, 2025 0
jan 24, 2025 0