Osvježeno 18 Septembra, 2024 10:55 AM
sep 03, 2024 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Nakon VW Golfa, polovni VW Passat, i to karavan, trenutno je san svakog prosječnog Bosanca i Hercegovca. Na njihovu sreću Volkswagen se odlučio nastaviti proizvodnju karavana, ali nije baš razmišljao o onima kojima konvencionalni polovni Passat predstavlja dio neprevaziđenog imidža.
Limuzine, dakle, već gotovo dvije godine nema u cjenovnicima evropskih i američkih dilera, ali će ih biti u cjenovnicima kineskih, jer je tamošnji proizvođač dobio odobrenje da paralelno proizvodi Passat prethodne generacije, ali i trovolumenski Passat nove generacije! Zvaće se Passat Pro, a takav je predstavljen na sajmu automobila u Kini. Volkswagen će ga proizvoditi sa svojim starim partnerom SAIC-om. Prodavaće se uz Magotan, još jednu limuzinu slične veličine koja se nudi kroz zajedničko ulaganje FAW-VW. Takva odluka je donesena nakon zaključka da posao s velikim trovolumenskim modelima na kineskom tržištu i dalje ide veoma dobro.
Kineski Passat Pro je duži od 5 metara, što nije neobično za limuzine namijenjene Kini, budući da je i prethodnik bio duži od uobičajene evropske verzije, ali je međuosovinsko rastojanje identično prethodniku (2.871 mm), što je naravno opet više nego što ima novi evropski Passat karavan (2.841).
Razlike su također vidljive i u unutrašnjosti, a novom kineskom Pasatu namijenjena je konzola sa čak tri odvojena displeja, što smo do sad viđali na nekim Porscheovim i Audijevim modelima. Govorimo li o kineskim modelima, treći displej su još ranije dobili modeli Magotan i Tiguan sa sufiksom L Pro. Ovo je nekad bio detalj rezervisan isključivo za vrhunske luksuzne modele unutar koncerna, ali definitivno svjedočimo svojevrsnoj revoluciji i spuštanju nivoa prestižnog luksuza u klasu ispod.
Dakle, ispred vozača je 10,3-inčni displej table s instrumentima, ispred suvozača je ekran dijagonale 11,6 inča, a gigantski centralni displej multimedijalnog sistema u dijagonalnoj liniji broji čak 15 inča. Ovim je VW u Passatu broj fizičkih prekidača sveo na minimum. Novost je i ručica mjenjača koja je na vratu upravljača.
SAIC-VW će prodavati Passat Pro s dvolitarskim benzinskim turbomotorom koji proizvodi 217 KS, koji će snagu na prednju osovinu prenositi preko semerostepene robotizovane automatike. Nešto kasnije u ponudu stiže 1,5-litarski turbobenzinac snage 158 KS.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Stari Passat neće biti povučen, jer SAIC-VW namjerava paralelno prodavati dvije različite generacije limuzine, pa dokle bude išlo.
Prodaja će na lokalnom tržištu krenuti krajem ove godine.
Cijene automobila Volkswagen pogledajte klikom ovdje.
sep 18, 2024 0
sep 18, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 17, 2024 0
sep 18, 2024 0
sep 16, 2024 0
sep 12, 2024 0
sep 12, 2024 0