Osvježeno 23 Septembra, 2023 6:00 PM
jan 20, 2016 Safet Šatara Novosti, Vijesti 0
Prije šest dana (14. januara) iz prostorije kompanije Renault u Parizu policija je oduzela mnoštvo dokumentacije nakon nekoliko prijava o tome da pojedini automobili Renaulta emituju znatno više štetnih gasova u atmosferu u odnosu na minimalne dozvoljene vrijednosti. Pored toga što je ova vijest dramatično utjecala na vrijednost dionica Renaulta koje su do danas pale nešto više od 14 odsto.
Istraživanja koje je provela grupa za zaštitu okoline iz Njemačke DUH pokazalasu da pojedina vozila Renaulta emituju čak 25 puta više gasova NOx u odnosu na dozvoljene vrijednosti. To se posebno odnosi na automobile Espace, mada su iz Renaulta nedugo nakon ovih optužbi izjavili da njihovi automobili nemaju nikakva rješenja kojima bi maskirali stvarnu emisiju CO2. Ipak, i pored toga su pokrenuli određene akcije kojima će unaprijediti svoje dizelske motore Euro 6. Naime, prvi korak bilo je povlačenje 15.800 Captura (sa čijim cijenama se možete upoznati ovdje) na kojima će se vršiti značajne izmjena kojima se će se unaprijediti sistem kontrole izduvnih gasova. Sudeći prema trenutno dostupnim informacijama, svaki Captur će provesti barem pola dana u servisu gdje će se zamijeniti ili na neki način unaprijediti filteri za smanjenje emisije štetnih izduvnih gasova. Naime, trenutni sistemi funkcinišu kada je vanjska temperatura između 17 i 35 Celzijusovih stepeni, a stvarne prosječne temperature u Parizu dostižu takve vrijednosti samo između maja i septembra.
Pored toga, softwerske zakrpe su spremne za dodatnih 700.000 vozila, a sa njima će se se, navodno značajno smanjiti emisije štetnih izduvnih gasova na Euro 6 motorima. Naravno, još je prilično nejasno o kakvim se zakrpama radi, ali Thierry Bollore, Renaultov šef u odjelu za konkurentnos rekao je “Mi ne varamo, zadovoljavamo norme i ne pokušavamo prevariti korisnike.”
Kompanija je izdvojila oko 50 miliona eura da unaprijedi trenutne dizelske motore, te ubrzavaju razvoj novih motora Euro 6D. Inače, za razvoj nove generacije dizelskih motora izdvojeno je 1,2 milijarde eura, a nakon ovih optužbi cilj je skratiti razvoj novih motora sa pet na tri godine.
Padom dionica od 14 odsto, Renault je za svega nekoliko dana izgubio vrijednost od 3,3 milijarde eura.
sep 20, 2023 0
sep 14, 2023 0
sep 14, 2023 0
sep 06, 2023 0
sep 23, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 22, 2023 0