Osvježeno 29 Novembra, 2023 2:00 PM
nov 15, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Renault je 2020. godine napustio kinesko tržište zbog slabog interesa za njihovim konvencionalnim automobilima, ali je francuska kompanija zadržala poslovanje i zajednička ulaganja u perspektivnom segmentu električnih vozila. Tako je kineska fabrika Dongfeng nastavila s proizvodnjom električnog hatchbacka Renault City K-ZE, koji se sada uglavnom izvozi kao Dacia Spring. Uprkos slaboj ocjeni na EuroNCAP testu sigurnosti, Spring se dobro prodaje – u prva tri kvartala ove godine u Evropi je prodato 31.552 primjerka, što je najmanjoj Daciji donijelo sedmo mjesto na listi najpopularnijih novih putničkih električnih vozila.
Od 2019. godine Renault je 50-postotni vlasnik kompanije JMEV Electric Vehicle Joint Venture, proizvođača električnih vozila iz Nanchanga. Prodaja JMEV električnih vozila u Kini je sada zanemarljiva (oko 6.000 automobila od januara do septembra ove godine), no kompanija je postala poznata po proizvodnji električne limuzine Mobilize Limo, koja se izvozi u Evropu. Sada JMEV želi poboljšati prodaji u matičnoj zemlji: Počela je prodaja novog niskobudžetnog hatchbacka EV2 Little Kirin, koji starta po cijeni od 55.900 yuana ili 15.000 KM po trenutnom kursu.
JMEV EV2 Little Kirin za cilj ima preuzeti makar dio kupaca ekstremno popularnog kineskog gradskog električnog mikro-hatchbacka Wuling, od kojeg se razlikuje po tradicionalnijim dimenzijama “pravog” automobila, “proevropskom” dizajnu i pogonu na prednje točkove. Ukupna dužina Renaultovog malog “kineza” je 3.500 mm, širina – 1.646 mm, visina – 1.460 mm, međuosovinsko rastojanje – 2.340 mm. Dimenzijama i dizajnom, naročito stražnjeg dijela, EV2 Little Kirin je znatno sličniji Renault Twingu nego Dacia Springu.
U prednjem dijelu je ugrađen elektromotor snage 26 kW (35 KS) i najvišeg obrtnog momenta 84 Nm. Maksimalna brzina “malog Kirina” je 100 km/h. Kapacitet baterije od 15,86 kWh osigurava voznu autonomiju od 175 kilometara (po kineskom CLTC ciklusu), dok je težina praznog vozila – 930 kg. Zanimljivo je da stražnji ovjes EV2 Little Kirina nije polunezavisan, kao kod Dacije Spring i većeg JMEV hatchbacka EV3, već zavisan, s Panhard polugom za stabilizaciju vučne sile i doboš-kočnicama.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Unutrašnjost JMEV EV2 Little Kirin je veoma slična enterijeru Dacia Springa, iako nema zajedničkih elemenata. U osnovnoj konfiguraciji, umjesto multimedijalnog ekrana, postoji samo običan radiouređaj s dva zvučnika i USB priključkom. Pored toga, standardna oprema uključuje dva prednja zračna jastuka, klima-uređaj i parkirne senzore naprijed i straga. Iako bi bio zanimljiv širom svijeta, male su šanse da se JMEV EV2 Little Kirin pojavi izvan Kine. (jm)
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 29, 2023 0
nov 28, 2023 0
nov 24, 2023 0