Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
jan 31, 2023 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Da je kalinjingradska fabrika Avtotor pronašla zamjenu za sklapanje vozila marke BMW, Hyundai i Kia saznalo se krajem prošle godine. Pozivajući se na dobro obaviještene izvore, ruski mediji su javili da će se u ruskoj enklavi na Baltičkom moru sklapati vozila marke Beijing iz koncerna BAIC. No, zvanični ponovni početak fabrike donio je drugog kineskog partnera.
Avtotor je započeo proizvodnju automobila marke Kaiyi, nasljednika Cowina, niskobudžetne marke koju je Chery predstavio 2014. godine. Preimenovanje je vezano s neispunjenim očekivanjima Cowina, zbog čega je kontrolni paket prodat holding firmi vlade pokrajine Yibin i strukturama Wuliangye Grupe (proizvođač vina). Ipak, Chery je ostao vlasnik velikog dijela dionica, a ako se zna da je i dalje odgovoran za tehniku, jasno je kome Kaiyi pripada.
S proizvodne trake u Kalinjingradu izašli su prvi primjerci limuzine Kaiyi E5 (u rodnoj Kini se zove Xuandu), koja je nastala modernizacijom modela Chery Arrizo 7. Limuzina će ući u ruske salone do kraja prvog tromjesečja, sredinom godine na traci će joj se pridružiti i crossoveri Kaiyi X3 (u Kini poznatiji kao Showjet, redizajnirani Chery Tiggo 4) i X3 Pro (varijacija na “obični” X3), da bi na kraju stigla i perjanica – X7 Kunlun.
Za ulazak novog modela je modernizovana proizvodna linija u Kalinjingradu, u investiciji vrijednoj više od 100 miliona rubalja (skoro 2,6 miliona maraka). U ovom trenutku Avtotor proizvodi po “šarafciger” tehnologiji, ali se u budućnosti predviđa prelazak na puni ciklus. Proizvodna linija Kaiyi E5 zapošljava više od 400 ljudi, uključujući radnike i inženjersko osoblje. U toku su pregovori s još dvije automobilske kompanije, pa bi po najpesimističnijem scenariju 70.000 novih automobila trebalo biti sastavljeno do kraja godine.
Kaiyi E5 je limuzina dužine 4.666 milimetara, širine 1.825 mm, visine 1.483 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2.700 mm. U kojim modifikacijama će se Kaiyi E5 nuditi u Ruskoj Federaciji još nije otkriveno, no jedina motorna opcija u Kini je 1,5-litarski turbobenzinac (154 KS), u kombinaciji s 5-brzinskim ručnim mjenjačem ili CVT-om. Predstavnici Avtotora nagovještavaju da bi Kaiyi E5 trebao koštati oko milion rubalja (25.700 KM).
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
“Zajednički projekt predviđa korištenje lokalnih komponenti uz postepeno povećanje nivoa lokalizacije. Razvijeni su planovi za lokalizaciju svakog modela brenda, predviđajući specifične uslove, uslove i obaveze svih strana. Isporuka komponenti za proizvodnju vrši se iz glavne fabrike brenda u Kini. Logistički lanac uključuje korištenje luka Dalekog istoka, željezničkih pruga Transsibirske željeznice. Također, razrađene su opcije za pružanje logističkih usluga korištenjem trajektnih linija od regiona Sankt Peterburg do Kalinjingrada”, navodi se u saopštenju Avtotora. (jm)
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 12, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 09, 2025 0