Osvježeno 20 Aprila, 2024 5:00 PM
jan 06, 2021 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Ruski proizvođač komercijalnih vozila GAZ (Gorkovski Avtomobilni Zavod) uspješno posluje nakon restruktuiranja koje je uključilo i odustajanje od izrade putničkih automobila, preciznije legendarne Volge.
No, patriotizam i interes ruskih kupaca za velikim limuzinama stalno aktueliziraju povratak Volge koja je u doba SSSR-a bila “mjera uspjeha”. Ruski dizajneri su pustili mašti na volju i na renderima zamislili kako bi mogla izgledati moderna interpretacija poznate limuzine.
Kao inspiracija im je poslužila druga serija druge generacije Volge, preciznija GAZ 3102, čiji je prvi serijski primjerak sišao s proizvodne trake 22. decembra 1981. godine.
Zanimljivo da ova limuzina nije ušla u masovnu proizvodnju, nego je izrađivana “na kašičicu” – oko tri hiljade automobila godišnje – što joj je osiguralo status jedne od najuglednijih “direktorskih verzija” Volge.
Do kraja ‘80-ih, GAZ 3102 trebao je biti zamijenjen modernijim automobilom, ali iz niza političkih i ekonomskih razloga to se nije dogodilo. Zato se GAZ 3102, uz pomoć brojnih modifikacija, održao u proizvodnji punih 27 godina (do 2008.) što je rekordan vijek za neki model iz Nižnjeg Novgoroda (bivši Gorki).
Najkarakterističniji detalj “moderne Volge 3102” je hromirana rešetka hladnjaka na koju su spojeni LED farovi jednostavne forme. S bočne strane, Volgu je lako prepoznati po utisnutoj liniji odmah ispod ručki na vratima duž cijelog tijela.
Stražnji dio najmanje podsjeća na originalnu Volgu i nalik je na aktuelnu generaciju Škode Superb. Limuzina predstavljena na renderima ima klasične proporcije vozila s pogonom na stražnje točkove s velikim međuosovinskim razmakom, dugačkim poklopcem motora, baš kao što je bio GAZ 3102.
Još malo o uzoru: Prve serijske verzije druge serije druge generacije Volge pokretao je 2,4-litarski benzinac ZMZ-4022.10 snage 105 “konja”. Kasnije su se pojavile snažnije verzije, a najzanimljiviji je bio GAZ 31013 za čuveni KGB.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Verzija za tajnu policiju bila je opremljena pogonskim sistemom preuzetim iz čuvenog modela GAZ 14 (predsjednička “Čajka”), odnosno 5,5-litarskim 8-cilindarskim motorom ZMZ-505.10 (195 KS), spregnutim sa 3-stepenim automatskim mjenjačem.
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 18, 2024 0
apr 20, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0
apr 19, 2024 0