Osvježeno 11 Februara, 2025 9:43 PM
apr 07, 2023 Adnan Huseinagić Istraživanje, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Oglasi su puni automobila koji su nekad služili kao taksi vozila. Kupci ih obično izbjegavaju zbog straha od dotrajalosti radi česte dugotrajne vožnje po gradu. Neki se svjesno odluče na kupovinu takvog automobila, ali većina nikad ne sazna da je baš taj kupljeni automobil nekada korišten kao taksi.
Da li biste se ikad odlučili da kupite takav automobil? Sigurni smo da većina ne bi. No, kako zapravo možete znati da li se neki polovni automobil nekad koristio kao taksi?
Agencija za istraživanje automobila, carVertical podijelila je popis modela automobila koje preferiraju kompanije ili pojedinci koji se bave taksi prevozom i savjete kako prepoznati taksi na tržištu rabljenih automobila.
Taksiji mogu imati stotine hiljada kilometara na odometru, što znači da su vitalni dijelovi već na izmaku. Čak i ako je automobil dobro održavan, velika kilometraža i dalje je glavni problem u potrazi za rabljenim vozilom.
“Trebaju li kupci izbjegavati kupovinu taksi automobila? Iako je odluka u potpunosti njihova, cijena bilo kojeg automobila trebala bi održavati njegovo stvarno stanje koje ovisi o tome kako je korišten. Taksi automobili mogu biti finansijska rupa bez dna, jer su često istrošeni”, izjavio je Matas Buzelis, stručnjak za automobile i voditelj komunikacija u carVerticalu.
Taksiji većinu prijevoza obavljaju po gradu, što stavlja prevelik pritisak na različite dijelove automobila, posebno motor, kočnice i mjenjač. sa sličnom kilometražom, voženo uglavnom na autocesti, bit će u puno boljem stanju.
Unutrašnjost rabljenih taksi vozila također može biti istrošena, posebno stražnja sjedišta. Dok većina ljudi pokušava što bolje očuvati svoja vozila, putnici u taksi vozilima često ulaze sa snijegom na čizmama ili u mokrim jaknama, što će dugoročno utjecati na unutrašnjost automobila.
Flote taksi automobila obično se sastoje od pouzdanih vozila s dobrom reputacijom koja mogu preći veliki broj kilometara. Međutim, zbog svega spomenutog, bilo bi dobro izbjegavati ove automobile na tržištu polovnih vozila.
automobila jednostavan je način da saznate je li vozilo bilo korišteno kao taksi. Inače može biti teško saznati te informacije jer sumnjivi prodavači često skrivanju činjenice o automobilu koje im ne idu u korist. Taksi automobili mogu imati veću kilometražu, što ih čini čestom žrtvom vraćanja kilometara – istrošenije vozilo obično će koštati manje.
Mercedes-Benz (29% svih taksi automobila na carVerticalu), Volkswagen (14,4%), Škoda (12,3%), Volvo (10,9%) i BMW (5,8%), najpopularnije su marke taksi automobila na tržištu polovnih vozila. Budući da kupci veoma cijene ove proizvođače, prevaranti to često koriste kako bi ostvarili profit.
Njemački automobili najčešće se koriste kao taksiji. Mercedes-Benz E-Klase je na vrhu popisa (17,9%), a slijede ga Škoda Superb (7,7%), Volkswagen Passat (6,1%), BMW serije 5 (5%) i Volvo V70 (4,7%).
Boja automobila također može otkriti njegovu prošlost – u mnogim se gradovima koriste iste boje za sve taksije kako bi se mogli lako razlikovati na ulici. Neki modeli kao što je E-Klasa proizvedeni su za potrebe taksija, a dobili su čak i posebnu boju karoserije.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kada kupujete rabljeni automobil, vrijedi pažljivo pregledati karoseriju, jer i dalje mogu biti vidljivi ostatci na mjestima gdje su bile naljepnice. Budući da naljepnice prekrivaju veliki dio vozila do kojih ne dolazi sunce, ta područja mogu biti svjetlija i jasno vidljiva, što sugeriše na to da je automobil u prošlosti bio korišten kao taksi vozilo.
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0