Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
jun 02, 2023 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Kompaktni SUV SsangYong Tivoli započeo je svoju tržišnu karijeru 2015. godine, 12 mjeseci kasnije pridružila mu se i rastegnuta verzija, koja u rodnoj Koreji nosi prefiks Air, dok je u drugim zemljama poznata kao XLV. Restilizacija kratkog Tivolija desila se 2019. godine, većeg brata ponovo s 12 mjeseci “zakašnjenja”. Sad je model ponovo dotjeran, ovaj put obje karoserijske verzije istovremeno. Važna promjena je to što je Tivoli modernizovan s novim identitetom – više nije SsangYong proizvod, već nosi oznaku KG Mobility.
Podsjetimo, korejski proizvođač automobila u martu je promijenio ime, nakon što je lokalni konglomerat KG Group postao glavni dioničar. Tivoli i Tivoli Air su promijenili svoja lica: SUV-ovi su dobili novi prednji branik s trapezoidnom rešetkom, a umjesto dugih proreza ispod prednjeg poklopca su se pojavile tri male rupe. Na kratkoj verziji je retuširan i stražnji branik. Naravno, obje verzije su izgubile amblem SsangYong, umjesto čega postoje natpisne pločice KG Mobility, jer amblem novog brenda još nije promovisan.
Što se tiče dimenzija, dužina kratkog Tivolija je ostala nepromijenjena (4.225 mm), dok je Tivoli Air produžen za 15 mm (sada 4.455 mm). U kabini se nalazi novi displej multimedijalnog sistema, s tasterima na dodir umjesto fizičkih, ali veličina nije promijenjena (dijagonala 9,2 inča). Osim toga, SUV-modeli su dobili jedinicu za kontrolu klime koja je osjetljiva na dodir. Tu su i virtuelni instrumenti, sedam zračnih jastuka, sistem za automatsko kočenje i zadržavanje trake. Postoji i kuriozitet – na centralnom dijelu upravljača nalazi se amblem ugašenog SsangYonga.
Nakon duže pauze u ponudu motora, isključivo za kratku verziju, vratio se 1,6-litarski atmosferski benzinac (126 KS). Drugi benzinac, 1.5 GDI-Turbo (163 KS), može se naručiti uz kratki Tivoli, a jedina je opcija uz dugački Air. Oba motora uparena su sa 6-stepenim automatskim mjenjačem Aisin. Kratki Tivoli 1.5 GDI-Turbo jedini ima pogon 4×4, svi ostali – na prednje točkove. Nije planiran povratak 1,6-litarskog turbodizelaša (136 KS), barem na korejskom tržištu.
Zahvaljujući povratku atmosferskog motora, kompaktni SUV postao je pristupačniji. Tako KG Mobility Tivoli 1.6 starta po cijeni od 18,83 miliona wona (26.100 KM), za 1.5 GDI-Turbo treba platiti 22,03 miliona wona (30.500 KM), dok KG Mobility Tivoli Air 1.5 GDI-Turbo košta od 22,94 miliona wona (31.800 KM). Podsjetimo, ranije su pod brendom KG Mobility predstavljeni restilizovani SUV Rexton i pick-up Rexton Sports. Svi budući potpuno novi modeli korejskog proizvođača biće električni automobili. (jm)
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 06, 2025 0