Osvježeno 11 Februara, 2025 9:43 PM
jan 08, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Zahvaljujući rasprostranjenoj prodajnoj mreži, te velikim brojem atraktivnih i cjenovno prihvatljivih automobila, Kia Motors Corporation ostvarila je povećanje prodaje u 2014. godini od 5,9 odsto.
Povećavajući prodaju na tržištima Kine, Sjeverne Amerike i Koreje, Kia je značajno nadmašila prodajni rezultat iz 2013. godine. Kompanija je ukupno prodala 2.907.757 automobila, a najprodavaniji automobil definitivno je bio Rio sa 491.613 prodatih primjeraka.
Jedini pad Kia je doživjela u Evropi. Srećom, pad je samo 0,1 odsto, pa sa prodatih 589.775 vozila, Kia i dalje izuzetno snažno nastupa na Starom kontinentu. Pored Ria, najprodavaniji Kijini automobili su Cerato (432.420 prodatih primjeraka), Sportage (416.856 prodatih primjeraka), Optima (300.685 prodatih primjeraka) i Soul (194.572 prodata primjerka).
Iako je u Evropi zabilježen minimalan pad prodaje, trend prodaje iz posljednjeg mjeseca 2014. godine govori da je moguć oporavak i značajno povećanje tokom 2015. godine. Naime, Kia je u decembru 2014. godine u Evropi povećala prodaju za 35.9 odsto u odnosu na isti mjesec 2013. godine.
jan 24, 2025 0
jan 06, 2025 0
dec 24, 2024 0
nov 22, 2024 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0