Osvježeno 13 Maja, 2025 2:36 AM
aug 03, 2018 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Prema istraživanju koje je sproveo J.D. Power 2018 APEAL (Automotive Performance, Execution, and Layout), Kia Rio i Stinger su prema performansama i izradi pobjednici u svojim segmentima.
Naime, nakon što su na američkom tržištu predstavljeni novi modeli Rio i Stinger, Kia Motors America (KMA) osvaja priznanja za subkompaktni Rio i sportsku limuzinu Stinger.
Dvostruka pobjeda doprinela je povećanju ukupnog rezultata Kije za osam bodova, u odnosu na prethodnu godinu, što istovremeno ovom proizvođaču osigurava mjestu među prvih deset najbolje rangiranih proizvođača na masovnom tržištu.
Studija J.D. Power APEAL ocjenjuje ukupno zadovoljstvo vlasnika novih vozila svojim vozilima u prvih 90 dana vlasništva. Rezultati su podijeljeni u 10 kategorija i klasificirani prema sljedećim karakteristikama: vanjski izgled, unutrašnji izgled, prtljažnik, audiosistem, sjedišta, grijanje i ventilacija, dinamika vožnje, pogon, vidljivost i ekonomičnost u potrošnji goriva.
“Bilo da se radi o praktičnom automobilu za ljude koji samo žele da stignu od tačke A do tačke B, ili sportskoj limuzini za entuzijaste, svaki Kijin model proizveden je za kupca i njegove potrebe. Osvajanje priznanja J.D. Power APEAL za Rio i Stinger pokazuje naš nivo posvećenosti u stvaranje superiorne kombinacije poželjnih funkcija i atributa koje savremeni kupci traže od svojih vozila”, izjavio je Orth Hedrick, potpredsjednik za planiranje proizvoda KMA.
S obzirom na značajne troškove vlasništva novog vozila, zadovoljstvo kupaca predstavlja izazov za proizvođače automobila. Ovaj izazov je ispunjen, što je dokazano i povećanjem ukupnog zadovoljstva kupaca u odnosu na 2017. godinu.
Naime, brendovi na masovnom tržištu nastavljaju se primicati luksuznom segmentu: Prosječna ocjena APEAL-a za segment masovnih tržišta je 814, što predstavlja poboljšanje od 10 poena u odnosu na 2017. godinu, dok luksuzni segment bilježi poboljšanje od 6 poena, na 851. Vozila u segmentu masovnih tržišta pružaju sve više sadržaja nego u prošlosti, što predstavlja veliki dio poboljšanja. Razlika između ova dva segmenta smanjila se na svega 37 poena.
Sve kategorije su poboljšane u 2018. godini. Studija APEAL pokazuje poboljšanje u svim kategorijama, u odnosu na 2017. godinu: dinamika vožnje (+12); vidljivost i sigurnost (+11); motor/mjenjač (+10); audio/komunikacija/zabava/navigacija (+10); sjedišta (+10); grijanje, ventilacija i klimatizacija (+10); eksterijer (+9); enterijer (+9); prtljažni prostor (+9) i ekonomičnost u potrošnji goriva (+4).
“Automobilska industrija radi izuzetno dobro, a proizvođači ostvaruju rekordna poboljšanja tokom godine. Sada je dobro vrijeme za kupovinu novog automobila. U svakom segmentu tržišta ima dosta kvalitetnih i privlačnih vozila, a kupci ne moraju potrošiti bogatstvo za to”, istakao je Dave Sargent, potpredsednik Global Automotive u kompaniji J.D. Power.
Među brendovima, najviše ocjene imaju Genesis (884), Porsche (883), te BMW (863), Lincoln (861) i Mercedes-Benz (858).
U segmentu masovnog tržišta, najviše ocjene osvojili su Chevrolet i GMC (po 826), a slijede Ram (825), te Dodge i Ford (po 824).
Najveće poboljšanje od 33 poena ostvario je Mitsubishi, a slijede Dodge (+29), Jeep (+26), GMC (+18) i Chevrolet (+16).
Industrijski prosjek sada iznosi 820 poena (od 1.000), što je za 10 više u odnosu na 2017. godinu, kada je indstrijski prosjek iznosio 810 poena.
Ponudu Kije u BiH pogledajte ovdje.
apr 17, 2025 0
apr 01, 2025 0
mar 29, 2025 0
mar 19, 2025 0
maj 12, 2025 0
maj 12, 2025 0
maj 12, 2025 0
maj 11, 2025 0