Osvježeno 13 Juna, 2025 2:12 PM
mar 08, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Lamborghini je brend s bogatom tradicijom, s nebrojenim ljubiteljima širom svijeta, ali s malim brojem vlasnika.
Da bi obilježio 60. godišnjicu postojanja, proizvođač automobila iz Sant’Agata Bolognese pripremio je novi model, te za sad objavio samo neke detalje novog modela razvijenog pod kodnom oznakom LB744.
To je prvi HPEV (High Performance Electrified Vehicle), koji će postaviti nova mjerila u segmentu supersportskih hibridnih automobila.
Kod ovog modela je sve novo! Novi motori, novi mjenjač, nova platforma…
Krenimo redom. Osnovna pokretačka snaga je novi atmosferski motor kodne oznake L545, radne zapremine 6,5 litara, s 12 cilindara u “V” rasporedu, postavljen uzdužno, koji razvija 825 KS pri 9.250 obr/min, uz 725 Nm obrtnog momenta pri 6.750 obr/min, težak svega 218 kg. Motor je postavljen, ispred stražnje osovine, a snagu do stražnjih točkova prenosi preko novog 8-stepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom, postavljen poprečno. Mjenjač je dugačak 560, širok 750 i visok 580 mm, a njegova ukupna masa je 193 kg, uključujući i elektromotor maksimalne snage 110 kW, sa 150 Nm obrtnog momenta.
Također, novost su i prednji elektromotori hlađeni uljem, za svaki (prednji točak po jedan) snage po 110 kw, uz 350 Nm obrtnog momenta.
Takav pogonski sklop s ukupno 4 motora (1 SUS i 3 elektromotora) ima deklarisanu sistemsku snagu od 1.015 KS, iako je njihova ukupna snaga nešto veća.
Da bi se sve to održalo na okupu, Lamborghini je razvio novu platformu, u čijoj je sredini je Li-Ion baterijski blok dugačak 1.550, visok 301 i širok 240 mm, kapaciteta 3,8 kWh.
Na taj način je omogućen pogon na sva četiri točka, a zanimljivo je da se za vožnju unatrag koriste elektromotori, po potrebi s pogonom na sva četiri točka.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Iz Lamborghinija nisu objavili podatke o performansama, a nisu ni objavljene fotografije budućeg modela. Ipak, navedeno je da će novi Lamborghini, za sad pod kodnom oznakom LB744 imati potrošnju goriva i emisiju CO2 za oko 30% manju u odnosu na Aventador Ultimae.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 11, 2025 0
jun 09, 2025 0