Osvježeno 7 Februara, 2025 9:00 AM
jan 12, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Lamborghini je u 2024. godini kupcima isporučio 10.687 automobila, što predstavlja rekord u njegovoj šezdesetogodišnjoj historiji. To je povećanje od 6% u odnosu na godinu ranije. Iz Lamborghinija tvrde da je ovako dobrom rezultatu značajno doprinijela hibridizacija game.
Lamborghini je svoja tržišta podijelio u tri makroregije, a povećanje prodaje je zabilježeno približno u svakoj od njih.
Područje EMEA (Evropa, Srednji istok i Afrika), prednjačilo je u ekspanziji s povećanjem od 6% i sa 4.227 isporučenih automobila. Zatim slijedi Amerika s porastom od 7% s 3.712 primjeraka. Region APAC (Azija i Pacifik) zabilježio je povećanje od 3%, dostigavši ukupnu količinu od 2.748 distribuiranih automobila.
Federico Foschini, direktor marketinga i prodaje, kaže da je za veliki uspjeh nazaslužnija organizovana mreža od 186 dilera, potpuni zaokret brenda i nova strategija. Također tvrdi da je protekla godina bila prekretnica i da će se Lamborghini okrenuti razvoju luksuznih modela u segmentu sportskih automobila.
Proteklom godinom smatraju prekretnicom i zbog toga što su tokom 18 mjeseci završili posao obnove i predstavili tri nova modela, te završili tranziciju ka potpuno hibridnoj gami, postavši prvi proizvođač super sportskih automobila na svijetu koji će nuditi potpuno elektrificirane modele – Revuelto (prvi supersportski V12 hibrid HPEV), Urus (PHEV) i Temerario, nasljednik Huracana, koji će svoj put završiti u ovoj godini s pet verzija – Sterrato, EVO Spyder, Tecnica, STO i STJ.
feb 06, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0
feb 05, 2025 0
feb 06, 2025 0
jan 30, 2025 0
jan 29, 2025 0
jan 27, 2025 0