Osvježeno 8 Novembra, 2024 1:00 PM
sep 26, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Leapmotor, kineski proizvođač električnih vozila u kojem evropski konglomerat Stellantis ima 20% vlasništva, priprema se da predstavi svoju najnoviji model – kompaktni SUV B10. Planiran je i nastup na predstojećem Sajmu automobila u Parizu (14. oktobra), na kojem će i premijerno predstaviti ovaj model, čime će jasno pokazati svoje globalne ambicije, odnosno pokazati da je B10 svjesno pripremljen za različita tržišta.
Leapmotor je u početku bio kineski startup za nova hibridna i električna vozila (moguće i takozvana range extender) osnovan 2015. godine. Osam godina kasnije, 2023. godine, četvrti najveći svjetski proizvođač automobila – Stellantis, s ugovorom vrijednim 1,5 milijardi eura, stekao je 20% udjela u kompaniji. Ovo partnerstvo dovelo je do formiranja Leapmotor Internationala, zajedničkog ulaganja sa Stellantisom, koji drži većinski udio (51%).
Trenutno se Leapmotorova ponuda u Kini sastoji od pet modela: gradski automobil T03, limuzina C01 i crossoveri C10, C11 i C16. Međutim, samo su T03 i C10 stigli na globalna tržišta. Čini se da je crossover B10 spreman da se pridruži ovoj odabranoj grupi, proširujući Leapmotorovu globalnu ponudu.
Leapmotor B10 se u Kini pojavio iznenada. Kompanija ga u avgustu 2023. godine uopšte nije planirala, barem su tako naveli. Umjesto toga, postojali su planovi za crossovere A12, B11 i B13, te za limuzine A03 i B01. Jasno je da su se od tad dogodile neke promjene.
Na osnovu ranijih špijunskih snimaka, može se uočiti da Leapmotor B10 liči na crossover A12. Ovi automobili imaju slične C-stubove i D-stubove, dizajn prednjeg poklopca, bočne retrovizore i ukupne proporcije. Između ostalog, iz Leapmotora su najavili da će B10 u Kini biti dostupan u rasponu cijena od oko 100.000 do 150.000 yuana (oko 25.000 – 37.500 KM), a i za model A12 su najavili isti raspon cijena.
Pošto je najavljeno da će crossover B10 biti premijerno predstavljen u Parizu, vrlo je moguće da je to ustvari preimenovani A12. Međutim, postoji jedna nedosljednost u ovoj teoriji. Leapmotor A12 je izgrađen na A-platformi brenda, dok je B10, sve su prilike, baziran na B-platformi. U svakom slučaju, ove dvije platforme potiču od modularne arhitekture LEAP (najnovija varijanta je LEAP 3.5).
Službene slike B10 otkrivaju kompaktni SUV koji je oblijepljen kamuflažnim folijama i ima natpis “Leapmotor”. Značajnije vizuelne karakteristike su tanki DRL farovi ispod prednjeg poklopca, manja okrugla prednja svjetla u prednjem braniku i ručice na vratima koje imaju mogućnost uvlačenja radi smanjenja otpora, odnosno bolje aerodinamike. Sa stražnje strane, uočava se zakrivljena linija krova i kosi D-stubovi. Iako nisu objavljene dimenzije novog modela, njegova kompaktna SUV klasifikacija sugeriše na to da je dimenzijama manji od crossovera C10, koji je trenutno dostupan u Evropi. Pretpostavljamo da je dužina karoserije B10 oko 4,5 metara.
Nema informacija o motorizaciji, ali na stražnjem desnom blatobranu kamufliranog automobila vidi se jedan poklopac priključka za punjenje. Dakle, B10 prema službenim slikama je potpuno električni automobil. Međutim, Leapmotor također forsira i EREV (range extender) tehnologiju u Kini, tako da bi B10 mogao imati i hibridnu varijantu.
Leapmotor B10 će imati i ključnu ulogu u jačanju Leapmotorove globalne strategije. Trenutno brend nudi svoja dva modela (T03 i C10) u trinaest evropskih zemalja, uključujući i veća tržišta poput Francuske, Njemačke, Italije, Španije, Holandije, Švicarske, Rumunije, Grčke i Velike Britanije. Leapmotorovi ambiciozni planovi uključuju otvaranje 350 prodajnih mjesta širom svijeta do kraja 2024. godine, s više od 200 trgovina samo u Evropi. Kompanija također razmatra širenje i na druga tržišta poput Turske, Izraela, Australije, Novog Zelanda, Tajlanda, Malezije, Nepala, Brazila i Čilea.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Leapmotorov obim maloprodaje u prvih osam mjeseci ove godine u Kini dostigao je 136.794 primjerka. Nedavno predstavljeni SUV C16 ozbiljno je povećao tržišno pozicioniranje brenda u Kini. Međutim, nije poznato da li će kineski proizvođač plasirati ovaj automobil i na druga globalna tržišta. Čini se da je trenutni fokus brenda u Kini na smanjenju troškova, što dokazuje i ukidanje 4WD varijanti zbog niske potražnje, pa je očigledno da je u pitanju borba za što nižim cijenama automobila na domaćem tržištu. Vidjećemo hoće li međunarodna strategija biti drugačija.
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 08, 2024 0
nov 07, 2024 0
nov 04, 2024 0
okt 30, 2024 0
okt 15, 2024 0