Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
nov 03, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Livan Auto, nastao raspadom Lifana, objavio je predstavljanje svog prvog modela, električnog crossovera Livan 9, koji je zapravo varijacija modela Geely HaoYue. To je epilog višegodišnje trakavice vezane uz jednog od prvih kineskih proizvođača vozila u privatnom vlasništvu. Sve je počelo 1992. godine, kada je Yin Mingshan kapitalom od 200 hiljada yuana osnovao radionicu za popravku motocikala.
Od male radionice, u kojoj je prvobitno posao našlo devet radnika, nastao je respektabilan proizvođač motocikala, a “business” je u međuvremenu proširen i na izradu kamiona i automobila. No, uslijedila je kriza i bankrot Lifana, nakon čega se činilo da su kompaniji odbrojani dani. Spas je stigao od države i velikog Geely Holdinga, pa je ovog ljeta Lifan transformisan u Ruilan Auto, odnosno Livan Auto.
Ruilan je intra-kineska latinizirana verzija imena, a Livan globalna robna marka. Geely Holding je 50-postotni kontrolni vlasnik novog Livan Auta, dok druga polovina dionica pripada kineskoj državi. U junu je održana zvanična prezentacija brenda Livan, kada je najavljeno da će nova marka proizvoditi električna vozila sa zamjenjivim baterijama, obećano je šest novih modela u naredne tri godine.
Dva od tih modela su predstavljena u obliku koncepata – Livan 7 i Livan 9 – da bi sada “Devetka” puštena u proizvodnju u glavnoj fabrici kompanije u Chongqingu. Zanimljivo je da zvanična premijera Livana 9 još nije obavljena, na korporativnoj web stranici nema informacija o ovom crossoveru, ali kineski mediji već znaju nešto o njemu.
Još u fazi koncepta bilo je jasno da je Livan 9 prerađeni Geely HaoYue, s električnim umjesto benzinskog pogona. Livan ima svoj dizajn prednjeg kraja, dugačak je 4.845 mm, širok 1.890 mm, visok 1.778 mm, s međuosovinskim rastojanjem 2.825 mm. Poput originala sa znakom Geelyja, ima tri reda sjedišta. Još nema fotografija unutrašnjosti Livana, a treći red se vidi izvana.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Jedini elektromotor nalazi se na prednjoj osovini i pokreće prednje točkove – maksimalna snaga je 150 kW (204 KS), obrtni moment 310 Nm. Maksimalna brzina je 163 km/h. Kapacitet baterije je 66,57 kWh, a njeno puno punjenje dovoljno za 470 kilometara vožnje po kineskom CLTC ciklusu. Još nema informacija o cijeni i eventualnim izvoznim planovima. (jm)
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 16, 2025 0