Osvježeno 24 Marta, 2025 11:03 PM
mar 11, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Britanska kompanija Lotus Cars, u vlasništvu kineskog holdinga Geely, uvela je na tržište veliki električni liftbek Emeya, koji će se boriti protiv njemačkog Porsche Taycana. Svjetska premijera Emeye održana je u septembru prošle godine, čime je liftback postao drugi električni model Lotusa nakon crossovera Eletre. Oba automobila su izgrađena na EPA (Lotus Electric Premium Architecture) modularnoj platformi, koja je derivat platforme SEA (Sustainable Experience) koncerna Geely.
Emeya karoserija integriše pokretne aerodinamičke elemente, uključujući dvoslojno stražnje krilo na poklopcu prtljažnika, koje stvara do 215 kg potiska pri velikim brzinama. Tu su i 34 različita vještačka organa za vid (uključujući četiri lidara) neophodna za rad naprednih elektronskih asistenata vozača. Deklarisani koeficijent aerodinamičkog otpora zraka s uvučenim krilom i zatvorenim prednjim, stražnjim i donjim zakrilcima iznosi 0,21.
Standardna oprema uključuje prilagodljivo zračno ogibljenje, sposobno za podešavanje razmaka od tla u rasponu od 25 mm, a uz doplatu su dostupne Brembo karbonsko-keramičke kočnice s prednjim 10-klipnim čeljustima. Promotivne fotografije prikazuju automobile s kamerama umjesto retrovizora, ali ovo je opcija – prema standardnim postavkama, na karoseriju su ugrađena tradicionalni retrovizori.
Unutrašnja konfiguracija je u formi 5- ili 4-sjeda, odnosno u drugi red se mogu ugraditi dva odvojena sjedišta s visokim naslonom za ruke između njih. Armaturna ploča nosi centralni multimedijalni ekran dijagonale 15,1 inča s grafičkim interfejsom baziranim na igrici Unreal Engine. Uski ekran instrumenta je dijagonale 12,6 inča, istih dimenzija kao i suvozački ekran. Vozač na raspolaganju ima i 55-inčni projekcijski ekran proširene stvarnosti na vjetrobranskom staklu.
U završnoj obradi dosta su korištena karbonska vlakna, meke površine mogu biti presvučene tradicionalnom kožom ili modernim sintetičkim materijalima napravljenim od industrijskog otpada. Uz doplatu je dostupan moćni audiosistem KEF s 23 zvučnika. Zapremina glavnog prtljažnika je 509 litara, a postoji i dodatni uski prostor koji je pogodan za odlaganje kabla za punjenje.
Emeya nudi dva pogonska sistema na izbor, oba s dva motora, što znači da je standardan pogon na sve točkove. Na verzijama Emeya L i Emeya S maksimalna kombinovana snaga dva motora je 450 kW (612 KS), obrtni moment 710 Nm, dok top-verzija Emeya R raspolaže sa 675 kW (918 KS) i 985 Nm. Emeya L i Emeya S ubrzavaju do 100 km/h za 4,15 sekundi, maksimalna brzina je 250 km/h, dok iste vrijednosti za R verziju iznose 2,78 sekundi i 256 km/h.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Baterija kapaciteta 102 kWh osigurava autonomiju 480-650 km u CLTC ciklusu ili 484-610 km po WLTP-u. Maksimalna snaga punjenja baterije je 350 kW, može se napuniti od 10 do 80% za 18 minuta. Inače, ukupna dužina liftbacka je 5.139 mm, širina 2.005 mm, visina 1.459-1.467 mm, međuosovinsko rastojanje 3.096 mm. Težina praznog vozila je, u zavisnosti od modifikacije, 2.455-2.565 kg. Početna verzija košta od 106.400 eura, Emeya S od 126.950 eura, dok za Emeyu R treba dati najmanje 150.990 eura. (jm)
mar 24, 2025 0
mar 24, 2025 0
mar 24, 2025 0
mar 24, 2025 0
mar 20, 2025 0
mar 20, 2025 0
mar 19, 2025 0
mar 19, 2025 0