Osvježeno 13 Juna, 2025 2:12 PM
mar 28, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Jubilej, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Lotus će na Milanskoj sedmici dizajna (Milan Design Week, 8-13. april) predstaviti svoju filozofiju dizajna kroz organizovanu izložbu na kojoj će biti predstavljen “The Lotus Theory”, kao dizajnerski manifest koji istražuje budući smjer kompanije kroz osnovne principe digitalnog, prirodnog i analognog.
Naime, termini DNA (Deoxyribonucleic acid), odnosno DNK (Deoksiribonukleinska kiselina) se u automobilskoj industriji često koriste kao stilska figura.
Međutim, Lotus koristi akronim DNA (Digital, Natural, Analogue) da pokaže svoje principe, zasnovane na digitalnom, prirodnom (Natural) i analognom.
Lotusova izložba će spojiti prošlost, sadašnjost i budućnost, slaveći Lotusovo naslijeđe s prikazom modela Esprit, koji obilježava svoju 50-godišnjicu, uz vrhunski električni model Emeya, te najnoviji koncept Theory 1, koji je stvorio italijanska dizajnerska kompanija Novembre Studio.
Lotusov izložbeni prostor biće otvoren od 9. do 13. aprila, s otvorenom izložbom, području za vozače, a biće organizovani razgovori i radionice s istomišljenicima, kreatorima i dizajnerima, uključujući ključne partnere kao što su Pirelli, Motorskins i Olivetti.
Pirelli, Lotusov tehnički partner i ključni saradnik će prikazati svoja dostignuća i inovacije, te predstaviti nove gume visokih performansi, P Zero E, koje se proizvode od recikliranih materijala s udjelom većim od 55%.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 11, 2025 0
jun 06, 2025 0
jun 05, 2025 0
jun 04, 2025 0