Osvježeno 20 Juna, 2025 7:59 PM
jun 21, 2021 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U subotu, 19. juna, u Kini je održana službena premijera premium crossovera Lynk & Co 09. Podsjetimo da je marka Lynk & Co zajednički projekt švedskog premium proizvođača Volvo i njegovog kineskog vlasnika – kompanije Geely.
“Devetka” je prvi crossover brenda zasnovan na modularnoj SPA (Scalable Product Architecture) platformi. Ovu “arhitekturu” koriste Volvo XC90, Volvo XC60, Polestar 1 i drugi automobili Geely Grupe, a Lynk & Co 09 je najveći crossover na bazi SPA.
Novi kineski model je dugačak 5.042 milimetara, širok 1.977 mm, visok 1.780 mm, sa međuosovinskim razmakom od 2.984 mm. To znači da dimenzijama nadmašuje XC90 – 89 mm u dužinu, 19 mm u širinu i 4 mm u visinu – uprkos jednakom međuosovinskom razmaku.
Izgled perjanice Lynka definisan je još u maju, prije službene premijere, a serijska verzija nije pretrpjela nikakve promjene u odnosu na ono što je prethodnog mjeseca objavljeno na fabričkim slikama.
“Devetka” se pridržava Lynkovog dizajna, s velikom rešetkom hladnjaka, osebujnim LED farovima, kvakama koja se uvlače u vrata i ogromnim 21-inčnim točkovima.
Uoči premijere unutrašnjost se mogla vidjeti samo na špijunskim snimkama, tako da su njene karakteristike bile skrivene. Sada je svjetlo dana ugledalo obilje ekrana, dvobojni dizajn centralne konzole, raznolikost materijala i Bose zvučnici. Zanimljivo je to što se Lynk & Co 09 može se naručiti u verziji s 6 ili 7 sjedišta.
Instrument-tabla je virtuelna s ekranom dijagonale 12,6 inča, dok je ekran centralne konzole još veći i mjeri 12,8 inča. Lynk & Co 09 također ima projekciju parametara vožnje na vjetrobranskom staklu, grijani upravljač i bežično punjenje mobitela.
Prednja sjedišta su grijana i električno podesiva u 12 smjerova. Pored toga, Lynk & Co 09 standardno dolazi s mnoštvom aktivnih sigurnosnih sistema koji odgovaraju trećem nivou autonomne vožnje.
Sve konfiguracije dolaze s pogonom na četiri točka, 8-stepenim automatskim mjenjačem Aisin, u tri hibridne motorne opcije kojima je zajednička osnova – redni dvolitarski turbobenzinski 4-cilindraš snage 252 KS. Motor Drive-E T5 je originalni Volvo proizvod i ugrađen je u mnoge modele švedske marke.
Ono što razlikuje motorne verzije je električna “podrška” Volvo benzincu. U prvom slučaju je motor s unutrašnjim sagorijevanjem uparen sa 48-voltnim generatorom. Ova kombinacija neće moći radikalno utjecati na dinamiku benzinca, ali će smanjiti potrošnju goriva za 10%.
U drugom slučaju benzincu pomaže električni motor postavljen na stražnjoj osovini, dok je top-verzija slično koncipirani plug-in hibrid. Tačni parametri nisu poznati, međutim, iz kompanije su saopštili da će maksimalna snaga automobila dostići 431 KS.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Očekuje se da će Lynk & Co 09 na kinesko tržište u četvrtom kvartalu godine, no moći će se naručiti već u avgustu. Cijene su još uvijek nepoznate, ali kineski mediji pišu da početna verzija neće biti jeftinija od 250.000 yuana (64.000 KM).
jun 20, 2025 0
jun 20, 2025 0
jun 19, 2025 0
jun 19, 2025 0
jun 20, 2025 0
jun 20, 2025 0
jun 19, 2025 0
jun 19, 2025 0