Osvježeno 24 Aprila, 2025 8:38 AM
jul 15, 2021 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ovlašteni trgovci Mahindre širom Indije počeli sa primate narudžbe za novog terenca Bolero Neo. Zapravo je riječ o dotjeranom modelu koji je ranije bio poznat po imenu TUV 300, odnosno TUV 300 Plus.
Prodaja “300-tki” prekinuta je u aprilu 2020. godine zbog neispunjavanja indijskih ekoloških standarda BS6, a sada se mini-terenac vratio obnovljen i pod novim imenom, preuzetim od većeg SUV-a Mahindra Bolero.
Studio Pininfarina pobrinuo se za lagani facelift, pa je Bolero Neo dobio novu rešetku hladnjaka, prednji branik i malo izmijenjene farove. Uprkos ovom dotjerivanju dimenzije su ostale nepromijenjene – dužina 3.995 milimetara, širina 1.795 mm, visina 1.817 mm, međuosovinski razmak 2.680 mm.
Iako je kraći od četiri metra, kako bi se uklopio u indijske poreske olakšice, Bolero Neo može primiti do sedam putnika, zahvaljujući dva preklopiva sjedišta u prtljažniku zapremine 384 litra.
Kokpit nije mijenjan, pa tako ni 7-inčni ekran multimedijalnog sistema u top-verziji. Iz Mahindre su objavili da je ažurirani model dobio šasiju sa dva uzdužna profila od terenaca Scorpio i Thar, te da se kotrlja na gumama dimenzija 215/75 R15.
Prelaz na strože ekološke standarde nije utjecao na snagu 1,5-litarskog turbodizelaša koji i dalje razvija 100 KS. Zato je najviši obrtni moment sa 240 narastao na 260 Nm. Automatska transmisija postala je žrtvom ispunjavanja ekoloških standarda, pa je jedina preostala opcija 5-stepeni manuelni mjenjač.
Pogon je ostao na stražnje točkove, ali će verzija N10 (O) dobiti blokadu centralnog diferencijala i sistem Multi Terrain. Na popisu standardne opreme nalaze se dva prednja zračna jastuka, ABS (bez ESP-a), prednje disk-kočnice (doboši straga), tempomat, stražnji parkirni senzori…
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Mahindra Bolero Neo je na startu dostupna u tri konfiguracije, a najjeftinija košta 848.000 rupija (18.800 KM). Najskuplja verzija N10 (O) još nije u prodaji. Mahindra računa na “mlade Indijce” kao ciljnu grupu kupaca…
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 22, 2025 0