Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
jan 08, 2021 Adnan Huseinagić Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Britanska kompanija Mahle Powertrain Ltd. iz Northamptona, predstavila je novi modularni hibridni pogon MMHP (Mahle Modular Hybrid Powertrain), koji pruža realno i prilagodljivo rješenje koje bi moglo dati veću efikasnost nego dosadašnja slična rješenja. Ovakav hibridni sistem može biti serijski ili paralelni hibrid, koji je prilagođen primjeni na različitim vozilima.
MMHP sadrži benzinski motor (SUS) s turbopunjačem, generator, pretvarače i specijalni prenos (s 1, 2 ili 4 brzine) u kompaktnom, potpuno integrisanom paketu.
Performanse električnog pogona u MMHP prilagođene su tako da potrebe aktiviranja benzinskog motora svode na minimum. Time u svakom slučaju smanjuju troškove eksploatacije. Benzinski motor u ovom sklopu može biti s 2 ili 3 cilindra, konstruisan posebno za hibridni način rada, a uključuje brojne inovacije, kao što je pasivni sistem ubrizgavanja MJI (Mahle Jet Ignition).
![]() |
Benzinski motor je direktno povezan s točkovima, kako bi pružio pune dinamičke performanse, a istovremeno može raditi u ograničenom opsegu brzine i opterećenja, radi optimizacije potrošnje goriva i niskih emisija CO2.
Ova konfiguracija s dvostrukom postavkom, omogućuje vozilu rad u više različitih serijskih ili paralelnih režima, u zavisnosti od brzine vožnje i stanja napunjenosti baterije.
Motor, elektromotor i visokonaponska baterija mogu se lako prilagoditi za različite izlazne snage, kako bi se udovoljilo različitim potrebama vozila od “B” do “J” segmenta, na različitim platoformama.
Mahleov modularni hibridni pogon nudi brojne prednosti u odnosu na postojeće hibridne sisteme, uključujući prilagodljivost (skalabilnost), smanjenu masu, kompaktnost, nizak nivo buke i vibracija, visoku efikasnost goriva, niže emisije polutanata i niže troškove proizvodnje.
Naime, hibridni sistemi su široko prihvaćeni. Naprimjer, proizvođači originalne opreme u Evropi od 2030. godine će se morati pridržavati prosječne flotne emisije CO2 koja je manja od 60 g/km, što znači da postoji potreba za brzim usvajanjem odgovarajućih rješenja u širokom spektru različitih segmenata vozila.
![]() |
Kao odgovor na to, Mahle je razvio koncept modularnog hibridnog pogonskog sklopa, koji koristi “dual-mode” konfiguraciju, kako bi iskoristio najbolja svojstva serijskog i paralelnog rada.
Benzinski motor ima dva ventila po cilindru (SOHC) i koristi MJI sistem ubizgavanja, sa električno pokretanim turbopunjačem, a radi u Millerovom ciklusu s visokim kompresionim odnosom, uz minimalnu specifičnu potrošnju goriva BSFC (Brake-specific fuel consumption) od 207 g/kWh (cilj za 2030. godinu je 200 g/kWh).
U ovakvoj konstrukciji elektromotor/generator je vezan na ulazno vratilo mjenjača, s pretvaračem integrisanim u isto kućište. Na taj način prenos je pojednostavljen i isporučuje obrtni moment bez prekida. Pri tome, tu je i novi mjenjač, bez kvačila, s 1, 2 ili 4 stepena prenosa, u zavisnosti od primjene.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ovakav Mahleov pogonski sistem omogućuje da pogonski sklop bude prilagodljiv i snagom i režimom rada i dimenzijama, a u skladu s potrebama i namjenom vozila u koje je ugrađen.
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0