Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
okt 31, 2022 Adnan Huseinagić Autobusi, e-ProAuto, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U vrijeme Hladnog rata, dok je današnja njemačka metropola bila podijeljena, jedan od simbola Zapadnog Berlina bio je visokopodni dvospratni autobus MAN SD 202. Zapravo, to i nije bio originalni produkt renomiranog bavarskog proizvođača komercijalnih vozila, nego su berlinski “karoseristi” Gaubschat, Waggon Union i Orenstein & Koppel (O&K) izgradili autobus na MAN šasiji, s MAN dizelskim motorom i Voith automatskim mjenjačem.
Iako je MAN SD 202 odavno povučen iz linijskog saobraćaja berlinskog javnog prevoznika BVG-a (Berliner Verkehrsbetriebe), na ulicama najvećeg njemačkog grada i dalje se mogu vidjeti brojni primjerci, pretvoreni u kabriobuse za turističke obilaske. Upravo su turističke ture razlog za razvoj upravo predstavljenog restomoda MAN-a SD 202.
Berlinska transportna kompanija će u budućnosti koristiti historijski visokopodni spratni autobus na “izletničkoj ruti 218”, koja vodi od sajamskog centra (Berliner Messe) do Pfaueninzela, ostrva na rijeci Havel. Međutim, to nije obični SD 202 nego električno pogonjeni autobus na kojem je ugrađen električni paket “Elcty”.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Konverziju je izvršila inženjerska kompanije IAV (Ingenieurgesellschaft Auto und Verkehr), koja je starom MAN-u ugradila novo srce – dva električna motora, svaki kontinuirane snage po 120 kW (163 KS), maksimalne snage sistema do 400 kW (544 KS). Maksimalna brzina je ograničena na 65 km/h, a e-Deutz baterija kapaciteta 147 kWh osigurava doseg od 120 kilometara. (jm)
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 15, 2025 0
apr 15, 2025 0