Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
jul 29, 2024 Almir Grebović Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Maserati, italijanski proizvođač luksuznih i sportskih automobila je u velikim problemima, jer je u prvoj polovini godine prodaja (globalno) pala na manje od 1.100 automobila mjesečno, što je rezultiralo operativnim gubitkom od 82 miliona eura.
Maserati je tokom prvih 6 mjeseci ove godine samo u Evropi, ostvario pad prodaje od 34,9%, a tokom juna, taj pad je iznosio 45,4%.
Taj pad će se prema analizama, nastaviti do kraja godine, što znači da bi Maserati u ovoj godini mogao prodati manje od 12.000 automobila, čime bi marža bila negativna i iznosila -13%, što je ekonomski neisplativo. Pri tom zabrinjava da se najnoviji model Grecale Folgore malo traži na tržištu, a novi model neće biti predstavljen prije 2027. godine.
Zbog toga će u Stellantisu biti prinuđeni da brend Maserati zatvore, ili da ga prepuste nekom drugom na upravljanje i vlasništvo.
Najbolji budući vlasnik Maseratija bi bio Ferrari, koji proizvodi luskuzne i sportske automobile, a istovremeno je najprofitabilniji svjetski automobilski brend, koji je ostvario prihod od 5,97 milijardi eura.
Da podsjetimo, Maserati su osnovala braća Maserati (Alfieri, Bindo, Carlo, Ettore i Ernesto) u Bolonji, 1914. godine.
Alfieri je bio uspješan vozač, ali nakon njegove smrti 1932. godine, ostala braća su odlučila da prodaju svoju kompaniju, koju je 1937. godine preuzela porodica Orsi iz Modene.
Ipak, Maserati je i dalje bio uspješan u sportskim nastupima, pa je naprimjer legendarni Fangio osvojio šampionat Formule 1, 1957. godine, vozeći Maseratijev bolid.
Maserati nakon toga zapada u finansijske teškoće, pa je u period od 1968. do 1975. godine bio u vlasništvu Citroëna. Fiat je otkupio Maserati 1993. godine, a kratkotrajno je Maserati bio pod upravom Ferrarija (1997. godine).
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Sad je Maserati ponovo u problemima, a u Stellantisu traže novu upravu za posrnuli brend.
Sigurno je da bi Ferrari bio najbolji budući vlasnik Maseratija, koji bi ovom brendu mogao vratiti bar dio stare slave.
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 27, 2025 0