Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
mar 30, 2023 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Od pilota, preko prodavača vozila, do industrijalca i osnivača najmlađeg italijanskog proizvođača automobila, koji je u samo nekoliko godina stigao do više od 2% lokalnog tržišta. To je uspon Massima Di Risia, vizionarskog preduzetnika koji je početkom 2000-ih počeo razmišljati o osnivanju marke automobila. Tako je u selu Macchia D’Isernia, u drugoj najmanjoj italijanskoj regiji – Molise, 2006. godine osnovana kompanija DR Automobiles, koja se bavi preradom automobila kineskog Cheryja.
Nakon uspona i padova, kompanije je najzad izašla na zelenu granu i napravila pravi bum na italijanskom tržištu. Osim nezapamćenog rasta prodaje, stiglo je priznanje i za osnivača. Massimo Di Risio je prije dva dana dobio nagradu “Ličnost godine” milanskog Forum Automotive za “pobjednički primjer hrabrosti, preduzimljivosti i vizije”. Na ceremoniji dodjele priznanja govorio je o prošlosti, sadašnjosti i budućnosti kompanije DR Automobiles.
“Nakon nekoliko godina pripreme projekta, 2006. godine je rođen naš prvjenac DR5. Imao je šasiju sličnu Toyoti RAV4 i pogonsk Fiata Multiple. Kada smo dovršili automobil, počeli smo ga prodavati u hipermarketima”, Di Risio se prisjetio ambicioznog početka, ali i pada koji je uslijedio nakon neuspješnog preuzimanja bivših Fiatovih fabrika u Termini Imerese, na jugu Italije.
U posljednje vrijeme desila se ekspanzija DR-a, posebno u 2022. godini, tokom koje je u Italiji prodato oko 25 hiljada automobila iz regije Molise. Trendovi su tako dobri da bi ove godine prodaja mogla narasti na 35.000 vozila! Fabrika zapošljava 500 radnika i najveći je poslodavac u regiji. Di Risio ima jasne planove za budućnost. Nakon što se ranije fokusirao na bi-fuel crossovere (benzin/LPG), sada u Macchia D’Iserniju stiže i prvi električni model, uskoro će i plug-in hibrid. Čini se da je samo nebo granica…
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
“Zaista nismo mogli zamisliti ovakvu ekspanziju. Uspijevamo biti konkurentni, ne zato što proizvodimo u Kini, već zato što stvaramo sinergiju s drugim proizvođačima. Kupac je sve manje pod utjecajem brenda i teži racionalnoj kupovini, a mi nudimo pouzdane proizvode. U budućnosti očekujemo nastavak rasta s dolaskom električnih modela, jer su kineske tehnologije u ovom sektoru najnaprednije na svijetu”, poručuje Massimo Di Risio. (jm)
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 29, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0