Osvježeno 30 Aprila, 2025 1:30 PM
aug 14, 2023 Adnan Huseinagić Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Mazda nastavlja s reformom svoje SUV linije. U junu je objavljeno da model CX-9 napušta SAD, gdje ga je već zamijenio crossover CX-90, koji pripada takozvanoj premium porodici, zajedno sa CX-60. Modeli s “nulom” u oznaci napravljeni su na platformi s uzdužnim motorom i osnovnim pogonom na stražnje točkove. Potom je najavljeno da će u decembru proizvodnja CX-8 biti ukinuta i u Japanu, a prazno mjesto će zauzeti budući nasljednik CX-80.
Obična “Osmica” s tri reda sjedišta, SUV dužine 4,9 metara debitovao je 2017. godine kao rastegnuta izvedba modela CX-5. U početku je Mazda CX-8 pozicionirana kao ekskluziva za japansko tržište, najveći SUV u ponudi, s obzirom na činjenicu da se CX-9 nikada nije prodavao u Zemlji izlazećeg sunca. Međutim, CX-8 je stigao i do Australije, Novog Zelanda, Kine i zemalja jugoistočne Azije. Štaviše, u Kini, Maleziji i Vijetnamu su čak pokrenuli i proizvodnju CX-8.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Sada se špekuliše da bi i u Maleziji i Vijetnamu mogla biti zaustavljena montaža, dok bi gašenje kineske verzije trebalo biti odloženo. Na domaćem japanskom tržištu za Mazdu CX-8 je najbolja bila 2018. godina, kada je prodato 30.700 primjeraka. Onda je prodaja konstantno opadala, sve do prošlogodišnjih 12.900 primjeraka. Krajem 2022. SUV je “preživio” restilizaciju, prodaja je malo živnula, na skoro 10 hiljada vozila u prvih sedam mjeseci ove godine, ali to je dvostruko slabiji rezultat od manjeg ali skupljeg premium modela CX-60. (jm)
Cijene automobila Mazda pogledajte ovdje.
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 30, 2025 0
apr 28, 2025 0
apr 27, 2025 0
apr 25, 2025 0
apr 23, 2025 0