Osvježeno 11 Jula, 2025 4:00 PM
jun 21, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Mazda nastavlja svojim putem i još jednom demonstrira neuobičajen pristup pogonskim sistemima, koji bi se mogao opisati na način da ništa ne može zamijeniti zapreminu. Japancima nije bilo dovoljno što su u eri downsizinga i malolitražnih motora u kompaktne modele Mazda 3 i Mazda CX-30 ugrađivali dvolitarskog benzinca u verziji G 122 (122 KS) i hibridnog e-Skyactiv G 150 (150 KS), nego su otišli korak dalje.
Dva spomenuta motora zamijenjena su novim e-Skyactiv G 140, hibridom koji je baziran na benzincu zapremine čak 2,5 litara, snage 140 “konja”. Neobičan koncept, a Mazda obećava znatno veći obrtni moment, posebno u nižim i srednjim obrtajima – 238 Nm (ranije 213 Nm). Osim toga najviša vrijednost obrtnog momenta dolazi na 3.300 obrtaja umjesto 4.000 obrtaja, kao što je to bilo ranije.
Snagu prenosi 6-stepeni manuelni ili 6-stepeni automatski mjenjač, a prosječna potrošnja kreće se između 5,5 i 6,6 litara. Za oba modela – “Trojku” i CX-30 – u ponudi ostaje e-Skyactiv X 186 (186 KS), hibridna instalacija također bazirana na dvolitarskom benzincu s kompresorom. U sklopu ažuriranja, Mazda 3 i CX-30 će dobiti glasovnu kontrolu preko Amazon Alexa. (jm)
Cijene automobila Mazda pogledajte ovdje.
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 10, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 09, 2025 0
jul 08, 2025 0
jul 04, 2025 0