Osvježeno 5 Decembra, 2024 1:30 PM
nov 03, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Investicioni fond sa sjedištem u Abu Dhabiju sklopio je neobavezujući ugovor o kupovini 100% McLarenovog automobilskog poslovanja, uključujući udio u McLaren Grupi. Cilj kupovine je donijeti dodatni kapital McLarenu kako bi ubrzao njegov rast u razvoju novih vozila, posebno u segmentu električnih automobila. Ako bude prihvaćen, McLaren bi mogao postati sljedeći proizvođač superautomobila koji će biti potpuno električni!?
McLaren Automotive je britanski proizvođač automobila specijalizovan za superbrze sportske automobile i tehničke sisteme za trke Formule 1. Kompanija je ukorijenjena u trkama otkad je sredinom ’60-ih godina proteklog vijeka napravila M1, prije nego što se pojavila kao samostalni proizvođač 2010. godine.
Tokom vremena provedenog u autosportu, McLaren je stekao ime na cestama i stazama nudeći elegantne i brze cestovne automobila, a posebno u posljednjih šest godina. Međutim, ta se linija gotovo u potpunosti sastojala od vozila s konvencionalnim termičkim motorima, osim hibridnog V6 Artura, koji je najavljen 2020. godine i debitovao 2021. godine.
Prošlog aprila je Mumtalakat, državni fond Kraljevine Bahrein, u potpunosti preuzeo McLaren Automotive i McLaren Racing Formula One team. Međutim, dodatni državni fond pod nazivom CYVN Holdings pokazao je interesovanje za dio koji se odnosi na razvoj i proizvodnju cestovnih automobila i pristao je da u potpunosti preuzme vlasništvo i vrlo je vjerovatno da će McLaren uvesti u potpuno električnu eru.
Kako prenosi Reuters, CYVN Holdings je sklopio neobavezujući ugovor s Mumtalakat o kupovini 100% McLaren Automotive. Sporazum također uključuje manji udio u McLaren grupi.
Ostali detalji u ovom trenutku ostaju nejasni, ali čini se da je CYVN spreman izdvojiti značajna sredstva za rast McLarenovog poslovanja s automobilima i nastoji to učiniti razvojem i prodajom potpuno električnih modela. Prema zajedničkoj izjavi CYVN-a i Mumtalakata, ova transformativna investicija CYVN Holdinga donijela bi pristup dodatnom kapitalu, naprednoj inženjerskoj stručnosti i pionirskoj tehnologiji, posebno u oblasti električnih vozila.
CYVN Holdings je trenutno najveći dioničar kineskog proizvođača električnih automobila NIO Inc. i mogao bi donijeti dio svoje stručnosti u tom segmentu u McLarenov poslovni model. CYVN je naveo da bi McLaren mogao imati koristi od širokog iskustva u različitim industrijama kompanije sa sjedištem u Abu Dhabiju.
Moraćemo sačekati i vidjeti hoće li se neobavezujući kupoprodajni ugovor ostvariti, ali ako se to dogodi, vjerovatno ćemo brzo i vidjeti prvi potpuno električni McLaren. Ovo je vrlo izvjesno, jer je britanski proizvođač automobila ranije obećao da će se okrenuti ka električnim vozilima i do 2030. godine potpuno prekinuti razvoj modela s konvencionalnim termičkim motorima, ali je to obećanje dato mnogo prije nego što su Mumtalakat ili CYVN bili uključeni.
Jasno je da su McLarenu nedostajala sredstva za razvoj, a novac ne pita ni za vjeru ni za naciju. On je univerzalni svjetski jezik za komunikaciju i svima je jasan.
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 03, 2024 0
dec 02, 2024 0
nov 28, 2024 0