Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
aug 18, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Kineska državna korporacija Dongfeng Motor priprema se za predstavljanje prvog modela novog brenda Mengshi. To je M-Hero 917, SUV s pravom rešetkastom šasijom, koji će biti u ponudi s izborom hibridnog i potpuno električnog pogonskog sistema. Najprije treba dati ličnu kartu proizvođača. Brend Mengshi pokrenut je protekle godine kao civilno odjeljenje filijale Dongfeng Mengshi Military Vehicles, koja za potrebe kineske vojske i obavještajnih agencija proizvodi terenska i oklopna vozila na točkovima.
Mengshi je s romanizovanog kineskog na engleski preveden kao “ratnik”, a “militaristička terminologija” vidi se i na prvom modelu. Terencu je dodijeljen indeks 917, zajedno s čudnom skraćenicom M-Hero, koja se može vidjeti na upravljaču i na šarkama prtljažnika. M je očigledno Mengshi, ali Hero nije “junak” nego skraćenica za “High-Tech Electrical Reform Off-Road”. U fazi koncepta predstavljenog prije godinu dana, SUV se zvao Mengshi M-Terrain.
U srcu Mengshija 917 je modularna platforma Mora (skraćenica od Mengshi Off-Road Architecture), konstruisana od početka za novi brend, s potpuno nezavisnim ovjesom i okretnom stražnjom osovinom za vožnju van terena i manevrisanje. Ukupna dužina Mengshija 917 je 4.987 mm, širina 2.080 mm, visina 1.935 mm, međuosovinsko rastojanje 2.950 mm. Američki GMC Hummer EV, koji je očigledno bio inspiracija kineskim dizajnerima, slične je dužine (4.999 mm), ali osjetno većeg međuosovinskog rastojanja (3.218 mm).
Dizajn “kineza” je kompleksniji i brutalaniji od Hummera. Zanimljiv detalj su istaknute vanjske šarke prednjih vrata, koje nisu bile na konceptu. Unutrašnjost je raskošna, pa se na armaturnoj ploči nalaze tri ekrana (instrument, multimedija i displej za saputnika), a u dekoraciji je puno kože, drveta i metala. Kontrolu režima vožnje obavlja vizuelno složeni element dvije poluge i tastera na centralnom tunelu, pri čemu vozač bira između programa “normal”, “blato”, “šljunak”, “kamenje” i “snijeg”.
Električna verzija Mengshi 917 raspolaže sa četiri elektromotora (jedan motor po točku), maksimalne kombinovane snage 800 kW (1.088 KS) i obrtnog momenta 1.400 Nm. Do 100 km/h električni SUV ubrzava za 4,2 sekunde, dok je maksimalna brzina ograničena na 195 km/h. Potpuno napunjena baterija kapaciteta 142,74 kWh dovoljna je za 505 km vožnje po kineskom CLTC ciklusu. Impresivne performanse ako se zna da je masa praznog vozila 3.293 kg.
Tehnički podaci o plug-in hibridnoj verzije još nisu objavljeni, ali je poznato da će imati tri elektromotora i motor s unutrašnjim sagorijevanjem koji će mu poboljšati autonomiju. Sposobnost vožnje samo na električnu struju hibridnog SUV-a je 156 km, a motor s unutrašnjim sagorevanjem ga produžava na 825 km. Mengshi 917 online konfigurator ima nekoliko zanimljivih opcija, uključujući “dinamični električno-opružni ovjes” umjesto standardnog pneumatskog, “sintisajzer zvuka motora s unutrašnjim sagorijevanjem s vanjskim zvučnicima”, kvadrokopter s kamerom…
Potpuna premijera Mengshija 917 održaće se u sklopu predstojećeg Sajma automobila u Chengduu, iako web stranica Mengshija već prima prednarudžbe. Očekuje se da će cijene biti u rasponu od 700.000 do 1.600.000 yuana (od 175.000 KM do 400.000 KM). To znači da će Mengshi 917 biti jedan od najskupljih SUV-ova na kineskom tržištu. (jm)
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 06, 2025 0
jan 27, 2025 0
jan 24, 2025 0