Osvježeno 16 Juna, 2025 1:50 AM
jun 03, 2022 Adnan Huseinagić Kamioni, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Mercedes-Benz do Brasil je tokom 2019. godine započeo saradnju s brazilskom kompanijom Grunner, jednim od najvećih proizvođača poljoprivredne mehanizacije u Južnoj Americi.
Ovo partnerstvo se veoma brzo pokazalo uspješnim, pa će Mercedes-Benz do kraja ove godine Grunneru isporučiti 640 tegljača Axor, koji će biti modificirani za automatiziranu žetvu šećerne trske.
Mercedes-Bez Axor, opremljen tehničkim komponentama koje omogućuju automatiziranu vožnju, može samostalno “preuzeti” kontrolu brzine, udaljenosti, kao i uzdužno i bočno navođenje. Iako vozač mora biti sve vrijeme u kabini, ne mora biti visoko skoncentrisan za preciznu vožnju.
Naime, Grunner je pripremio automatizirane funkcije vožnje, ali i potpuno nove osovine s proširenim tragom točkova, te posebne gume visoke flotacije namijenje za agrikulturu, kao i antene za satelitsku navigaciju.
Prije nego što kamion započen aktivan rad na plantaži, ruta žetve se unaprijed određuje, s preciznošću od 1 cm. Automatizirano putovanje kontroliše se putem tempomata, GPS-a i georeferenciranja. Axor radi u kombinaciji s kombajnom, koji također ima automatsko kretanje i prenosi požnjevenu šećernu trsku direktno u prikolicu. Prosječna brzina kretanja je oko 6 km/h. Nakon što se Axor napuni, vozač preuzima kontrolu nad tegljačem.
U poređenju s konvencionalnim tegljačem, na ovaj način se mogu postići značajne uštede u pogledu potrošnje goriva, maziva, kao i troškova održavanja i servisiranja. Precizno, unaprijed postavljeno usmjeravanje, također povećava produktivnost: vozilo može požnjeti gotovo dvostruko veću količinu u isto vrijeme zahvaljujući većim prosječnim brzinama rada.
Automatizirani Mercedes-Benz Axori s Grunnerovim tehnološkim rješenjima, stvoreni su po “mjeri” za svoju svrhu, a istovremeno se uklapaju u dio strategije Daimler Trucka o autonomnoj vožnji.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kroz neovisnu podružnicu Torc Robotics, Daimler Truck pokreće razvoj autonomnog transporta četvrtog nivoa (level 4) u SAD-u. Rješenja razvijena iz ovog partnerstva može se koristiti za upravljanje saobraćajem između distributivnih centara, postavljajući nove standarde u sigurnosti, pouzdanosti i cijeni (po preveženom kilometru).
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0
maj 12, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 09, 2025 0