Osvježeno 24 Aprila, 2025 8:38 AM
apr 07, 2025 Adnan Huseinagić Autobusi, e-ProAuto, Komercijalni 0
Daimler Buses je nakon uspješno obavljenih testnih vožnji električnih autobusa Mercedes-Benz eIntouro u Finskoj, obavio prve probne vožnje kod kupaca, u realnim eksploatacionim uslovima.
Pretproizvodni prototip električnog autobusa Mercedes-Benz eIntouro imao je probnu vožnju na redovnoj liniji kompanije Eurobus Rustexpress, od Bassersdorfa (u Švicarskoj), preko Zuricha, do tematskog parka Europa-Park u Rustu (pokrajina Baden-Württemberg u Njemačkoj) i natrag, u dužini od oko 380 km.
Predstavnici švicarske transportne kompanije Eurobus i Europa-Parka bili su izuzetno zadovoljni prednostima koje nudi električni autobus, jer je do sad Eurobus na liniji Rustexpress koristio turističke autobuse s konvencionalnim pogonom (na dizelsko gorivo).
Naime, prije početka tržišnog plasmana, svi novorazvijeni tipovi vozila Daimler Buses, moraju proći kroz vrlo temeljitu fazu testiranja. Ovo se odnosi i na novi eIntouro, koji je već prošao ekstremne testove u Finskoj, nakon čega su započeli testovi u saradnji kupcima, odnosno transportnim kompanijama, koje će te autobuse koristiti u svojim svakodnevnim transportnim operacijama.
Mercedes-Benz eIntouro biće predstavljen najesen, na sajmu Busworld u Briselu, a početak serijske proizvodnje planiran je za 2026. godinu.
Jedan od autobusa iz serijske proizvodnje koristiće se na jednoj od linija Rustexpressa.
⇑ S lijeva na desno: Roland Mack – vlasnik Europa-Park Rust, Dr. Thomas Knecht – vlasnik grupe Knecht, Mark Westendorp – globalni menadžer proizvodnje Daimler Buses.
“Zajedno s Europa-Parkom, radimo na novim rješenjima da bi putovanja Rustexpressa bila klimatski prihvatljiva. Naše redovne linije uključuju jedno putovanje u dužini od 200 do 300 km, sa zaustavljanjem i čekanjem od nekoliko sati prije povratka. Zato ima smisla koristiti električne autobuse, čije se baterije tokom čekanja putnika mogu dopuniti. Autobus Mercedes‑Benz eIntouro prvi je električni autobus koji ispunjava naše zahtjeve u pogledu putničkog kapaciteta (broja sjedišta), opreme, udobnosti u vožnji i autonomije”, obajšnjava Dr Thomas Knecht, vlasnik grupe Knecht, kojoj pripada Eurobus.
Testna vožnja pokazala je da dvije visokonaponske baterije eIntoura, s ukupnim kapacitetom od 414 kWh, nude više nego dovoljno rezerve za vožnju od gotovo 200 km, bez obzira na godišnje doba, čak i uz uključeno grijanje, ili klima-uređaj.
Istovremeno, učesnici u vožnji bili su oduševljeni niskom nivoom buke električnog pogona.
Cijene svih automobila Mercedes pogledajte klikom ovdje.
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 02, 2025 0
dec 24, 2024 0
dec 05, 2024 0
nov 27, 2024 0