Osvježeno 8 Jula, 2025 12:16 AM
jul 26, 2024 Almir Grebović e-ProAuto, Kamioni, Komercijalni, Vijesti 0
Daimler Truck je započeo testnu fazu kamiona s gorivim ćelijama, Mercedes-Benz GenH2, koju će obaviti u partnerstvu sa kupcima, kompanijama Air Products, Amazon, Holcim, INEOS i Wiedmann & Winz.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Da podsjetimo, još u maju 2021. godine, Daimler Truck je započeo testove svog prvog kamiona s gorivim ćelijama, Mercedes-Benz GenH2 . Nakon vlastitih testova kamiona s gorivim ćelijama, krajem protekle godine, započela je izgradnja prve probne flote, koja će biti upućena na testove u realnim uslovima.
Sad je Daimler Truck dovršio proizvodnju 5 pretproizvodnih prototipa kamiona Mercedes-Benz GenH2 i uputio ih kupcima, koji će imati priliku da steknu praktična iskustva u korištenju kamiona s gorivim ćelijama.
Ovih pet kamiona biće raspoređeno na različitim zadacima, ali će voziti samo na dugim relacijama, na određenim rutama u Njemačkoj, kao što su transport građevinskog materijala, kontejnera, ili gasova u bocama. Tokom ovih testova, kamioni će biti pod direktnim nadzorom i odgovornošću proizvođača. Kamioni će se puniti gorivom na određenim punionicama tečnog vodika (sLH2) u Woerth am Rheinu (Rheinland-Pfalz), a u buduće i na području Duisburga (North-Rhine Westphalia).
Kupci će kamione (tegljače s poluprikolicama) koristiti za različite logističke zadatke: Air Products za transport gasova u bocama, Wiedmann & Winz za transport kontejnera, Holcim za prevoz građevinskih materijala, te INEOS za transport PVC-a i vinila.
Mercedes-Benz GenH2, koji se koriste u ovim prvim ispitivanjima za kupce, imaju nosivost od oko 25 tona (neto), s ukupnom dopuštenom masom od 40 tona.
Sistem gorivih ćelija kamiona GenH2 ima snagu od 300 kW (2 x 150 kW). Baterija ima kapacitet od 70 kWh, jer nije namijenjena za zadovoljavanje energetskih potreba, već se uglavnom koristi da bi osigurala dodatnu snagu, kada je to potrebno, odnosno pri vršnom opterećenju.
U predserijskoj verziji, tegljač pokreću dva elektromotora trajne snage 2 x 230 kW (2 x 330 kW vršne snage), koji zahvaljujući dvostepenom prenosnom sistemu na točkove isporučuju obrtni moment od 2 x 1.577 Nm ili 2 x 2.071 Nm.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Dva rezervoara za tekući vodik, napravljena od nerđajućeg čelika imaju kapacitet od 88 kg (2 x 44 kg) tečnog vodika, koji omogućuju maskimalnu autonomiju od 1.000 km.
Težnja Daimler Trucksa je da do 2039. godine kupcima na ključnim tržištima (EU, SAD, Japan) nudi samo nova CO2 neutralna vozila. (dm)
jul 03, 2025 0
jul 03, 2025 0
jun 30, 2025 0
jun 26, 2025 0
jul 07, 2025 0
jul 07, 2025 0
jul 07, 2025 0
jul 04, 2025 0