Osvježeno 20 Juna, 2025 7:59 PM
feb 20, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Prodaja kompaktnih premium modela, kao što su A i B-Klasa, u protekloj godini činila je 29% ukupne prodaje Mercedes-Benza, pa je Mercedesov izvršni direktor Ola Källenius, potvrdio predanost ovog proizvođača tom zahtjevnom segmentu.
Naime, u premium kompakt klasi, Mercedes-Benz trenutno nudi ukupno 7 modela izgrađenih na MFA2 platformi: A-Klasa, B-Klasa, A-Klasa Sedan, CLA Coupe, CLA Shooting Brake, GLA (i električni EQA) i GLB (i električni EQB), ali će taj broj uskoro, radi pojednostavljenja proizvodnje, biti smanjen na 4.
Mercedes-Benz će nastaviti prodavati kompaktne automobile, iako prednost daje vrhunskim modelima, koji imaju najvišu maržu i na kojima ima najveću zaradu, u šta se svakako ubrajaju vrhunski modeli AMG i Maybach.
Naime, prosječna prodajna cijena automobila brenda Mercedes povećana u prosjeku za 43% od 2019. godine, do sada, i u prosjeku iznosi oko 73.000 eura.
Strategija fokusiranja na vrhunske automobile, potakla je pitanja o tome, da li je Mercedes još uvijek predan kompaktnom segmentu?
Upravo takvo pitanje je upućeno Oli Källeniusu, prilikom predstavljanja poslovnih rezultata u 2022. godini.
Kallenius je kratno odgovorio: “Da! Ali fokusiraćemo se na modele za koje vjerujemo da su najuspješniji na globalnom nivou. Možda ćemo, kasnije ove godine, čak i objaviti neke teasere novih modela, da pokažemo kako bi budućnost mogla izgledati.”
Za budućnost, Mercedes-Benz ima velike planove. Prije svega razvija dvije potpuno nove platforme: MB.EA za veće isključivo automobile i MMA konstruisana za manje električne automobile, ali se može prilagoditi za motore SUS i različite pogonske kombinacije.
⇑ S lijeva na desno: Harald Wilhelm – član Uprave Mercedes-Benz Group AG, odgovoran za finansije; Ola Källenius – izvršni direktor Mercedes-Benz Group AGOčekuje se da će prva dva, od ukupno 4 nova modela na MMA platformi biti predstavljena tokom 2024. godine, a ti modeli bi trebali pripadati potpuno novoj klasi, koju je Ola Kellenius opisao kao “entry luxury”, čime naglašava da se radi o kompaktnim, ali luksuznim automobilima.
Naime, iako su u protekloj godini Mercedesovi kompaktni modeli (na MFA2 platformi) zauzeli 29% tržišnog udjela, zapravo su zabilježili pad od 2%, tok su “top end” modeli (AMG i Maybach), ostvarili rast od 9%.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Zato u Mercedes-Benzu planiraju predstavljati nove kompaktne modele “entry luxury”, koji će imati višu cijenu od aktuelnih modela, te imati ciljanu maržu od oko 14%, čime bi se znatno povećala zarada kompanije. (dm)
Cijene automobila Mercedes pogledajte ovdje.
jun 20, 2025 0
jun 20, 2025 0
jun 20, 2025 0
jun 20, 2025 0
jun 18, 2025 0
jun 16, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 09, 2025 0